|
||||
|
||||
Ziet er dik uit ( zag hem laatst in Rotterdam op een meet, jammer dat ik niet ff binnenin heb gekeken ), maar achterin valt niet meer te zitten of wel ?
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik was in Rotterdam .. Ja t kan wel beetje krap. Maar is niet de bedoeling dat er iemand achterin zit |
|
||||
|
||||
@ dikkont GTI van de week in het echt mogen zien maar ziet er strak uit. Wij kwamen de lenso's ophalen. Staat em goed op de wielen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
dankje mannen oh je heb stiekem in de garage mogen kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja daar lagen de velgen maar was geen straf hoor. Velgen komen trouwens ook onder een lupo, een 3L. |
|
||||
|
||||
Ook ik ben aan de Lupo tegenwoordig
Een maandje geleden voor Talitha een Dagelijkse Lupo GTI gekocht in berlijn. Gelijk maar klapramen ingebouwd, verlaagd Andere velgen en nog wat kleine dingen gedaan en dit is het resultaat. Ben er goed blij mee |
|
||||
|
||||
Heel geslaagd!!!
So wie eine Lupo sein muß!!!
|
||||
|
||||
Ik ben dus ook reeds aan de luup! 1.7 sdi uit 2000, rijdt best lekker zo'n ding
|
|
||||
|
||||
Blitse Bathurst velgen, welke bandenmaat heb je erop liggen?
|
|
||||
|
||||
zitten nu dunlop 205-45 onder, maar er komen vrijdag 195-45 toyos omheen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Stoer wit met zwarte GTI wielen! Heb ook 2 setjes bij de auto, zijn hele stoere wielen die 205-45 is de standaard maat dat zier er al wel leuk uit ik denk dat het met 195-45 wel erg dik staat! Dan moet ie wel wat lager |
|
||||
|
||||
Da's best breed, zie je er niet echt aan af. Ik heb een setje A3 gesmede velgen liggen waar ik 195/45/15 op wil dus dat ziet er dan waarschijnlijk ongeveer hetzelfde op omdat die 6J zijn, hoeft van mij niet al te gek laag.
Ga die van mij misschien overrollen in wit of beige en zwarte velgen staan zo goed... |
|
||||
|
||||
De 205-45 bandjes van Dunlop zijn toch niet zo breed hoor, dat verschilt per merk natuurlijk... op de 6,5 inch velg moet de 195 bandjes wel goed uitkomen denk ik...
Ik zou gaan voor matzwart |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
inderdaad porsche sportclassic voor 7Jx17" ET55 met 185/35R17 en achter 8,5Jx17" ET520 met 205/40R17, ET waardes ff uit m'n hoofd, voor 20mm adapter, achter 25mm adapter. Loopt wel aan dus, maar wel ff lachen om te passen. andere set is C2 6+7J ET52 met 165/45R16 voor en 195/45R16 achter, ook dat loopt bij diep inveren af en toe ff aan, stuggere set zou beter zijn, en ik denk 5mm naar binnen zou ook wel helpen, dus een dunnere adapter. Heel laag ligt de lupo niet idd, het is een 3L die standaard 2 of 3 cm lager ligt, en heb er nu nog H&R -35mm veren rondom gemonteerd.
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 19-04-2011 at 15:15. |
|
||||
|
||||
Ik vind de Lupo met de eerste velgen het leukste. 16 inch Boxster velgen?
|
|
||||
|
||||
Denk 17"?
Quote:
Echt een toffe lupo dit! Weet iemand wat voor spoilert deze heeft?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
De Porsche wielen lijken mij ook 17 inch met 185/35 R17 Nankang NS2, lijkt nog wat hoog, zal beteren als hij wat lager zou liggen. Maar dat zal precies moeilijk worden omwille van adaptors en/of ET-waarden.
Greetz,Den Dimme!!! |