|
||||
|
||||
Voor de Mk1 caddy rijders
In mijn zoektoch naar een schuifraam voor mijn caddy's kwam ik dit tegen.
http://www.vintagerubber.com/windsh...abbit--2-2.aspx Is dit van goede kwaliteit en is er iemand die ervaring heeft met deze ramen? Edit - gaat volgens mij alleen om het raamrubber, ben weer iets te enthousiast geweest.
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 14-02-2011 at 00:15. |
|
||||
|
||||
Jup is alleen rubber maar ik weet niet of je al z'n achterruit hebt want de caddy bij mij in de club heeft wel zulke schijframen, ik zou aan hem kunnen vragen hoe hij daar aan is gekomen?
|
||||
|
||||
vaak zijn de originele rubbers iets te lang, voor de 3 delige ramen. Geen idee waarom, of hoe het kan, maar al meerdere malen meegemaakt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Graag, ben wel benieuwd
|
||||
|
||||
weet iemand trouwens of dat rubber ook met chroomstrip te krijgen is?
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds geen schuifraam tegen gekomen
Volgens mij zoek ik verkeerd ofzo!?!
|
||||
|
||||
http://www.eurowagens.com/en/vw/gol...terior.html?p=2
Normaal en getint |
|
||||
|
||||
@Goof. Zeer goede eerste post (Y)
Mijn dank is groot, binnenkort maar 2 bestellen
|
||||
|
||||
Niet echt heel netjes nee zal me morgen even voorstellen Die van mij is vandaag binnen gekomen
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
thanks ga ik zeker bestellen
|
|
||||
|
||||
en MK1Autohaus op ebay.com hebben er ook nog zat, inclusief rubbers etc
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel leuk zo'n schuifraam, maar die van mij lekt dus tussen het rubber, hebben hier meer last van?
|
||||
|
||||
Neem aan dat je het rubber van het schuifraampje bedoeld ? en niet van het raam zelf rondom
Heb hier geen last van,teminste niet dat mij is opgevallen zal volgende week als ik de auto terug heb eens goed kijken |
|
||||
|
||||
nee geen last. Net de auto nog
even gewassen, maar geen lekkende rubbers.
|
||||
|
||||
Ik bedoel idd het rubber rondom, wat me ook opgevallen is dat het lijkt alsof het raam iets te klein is waardoor het rubber niet mooi aansluit.
|
|||
|
|||
@Pinda.
Heb je m er zelf ingezet of heb je dat laten doen? Heb in het verleden meerdere auto's als project gehad en vaak zelf met de ramen aan t knoeien geweest en zo ook wel n's een raam laten sneuvelen. Sindsdien laat ik gewoon iemand komen van b.v. carglas. Kost bijna niks en ze doen t in 5 minuten. Die kosten wegen (mijns inziens) lang niet op tegen een gebroken ruit of lekkende rubbers...
|
||||
|
||||
Heb het schuifraam er zelf in gezet, maar het schuifraam frame is niet helemaal aan de maatvoering van de originele ruit. Dus zit zeg maar "los" in het rubber, kitten is de oplossing.
|
||||
|
||||
Waar had je nou de ruit bestel?
|