|
||||
|
||||
tjonge jonge toch diep triest van die lui..
ik zal ook mijn ogen open houden zoals de rest ook al doet en hopelijk kunnen we hem nog weer vinden... sterkte !!
|
||||
|
||||
Weer een gestolen , diep triest dat ze er niet van af kunnen blijven.
|
|||
|
|||
Quote:
knakker ook wel beter bekend als arie! als hij zo iets aangeboden krijgt zal hij zeker contact zoeken met de eigenaar dit is nog een eerlijke sloper
|
|||
|
|||
zal een zware dobber worden om hem terug te vinden ben ik bang .
Maar houd mijn ogen ook open onder weg . Zo zie je maar . Als ze iets willen hebben halen ze het wel op woonplaats of niet bij je naam . Deze gasten zijn zo brutaal dat ze de weg naar leuke exclusieve auto's wel vinden Last edited by Alberto : 05-04-2011 at 18:22. |
|
|||
|
|||
Ik post hier eigenlijk nooit, want heb zelf geen VW, maar kijk graag rond.
ik hoop echt dat je hem vind, retedikke auto maar je was helaas niet de enige die dat vond sterkte ermee man!
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk is het ook zo,als ze iets willen hebben,dan komen ''ze'' het wel halen. Maar je vergemakkelijkt het ''ze'' wel door op een openbaar forum (waar iedereen mee kan lezen!) je woonplaats bij je naam neer te zetten......immers je toets Golf Rallye in op google en hoplaa je hebt zo een paar zoekopdrachten van google die naar dit forum leiden..... en als er dan ook nog een woonplaats bij staat...... Ik zet er iig géén woonplaats etc bij! Zijn er nog vorderingen verder Fabian? iets meer duidelijkheid van Politie,en/of nog wat andere ''tips'' gehad? Veel sterkte jonge! en ik hoop echt dat je deze mooie Rallye (ooit) terug gaat vinden,en last but not least.dat de daders gepakt worden! |
|
||||
|
||||
Heb ik even mazzel dat ik deze naam heb uitgekozen!
|
||||
|
||||
Success met de zoektocht, houd hier ook de ogen open, sterkte
|
|||
|
|||
Quote:
even doneren,dan kan je een nieuwe aanmaken.... rick polen ofzo...... |
|
|||
|
|||
tja maar dan nog als er een plaatsnaam bij staat dan moet je die hele plaats gaan doorzoeken en de kans dat ie binnenstaat is erg groot .. dus de speld in een hooiberg.. Hj stond niet te koop ofzo dus geen mensen erbij geweest.
Ik heb in de tussentijd maar 1 iemand aan de deur gehad om een golfje aan te verkopen, en die verdenk ik niet.. komt hier van het forum. dit is iemand uit de regio die gezien heeft dat ie toevallig een paar dagen buiten moest staan.. Inmiddels staat er op een lokale nieuwssite een artikel met foto;s in de hoop dat er tips komen.. www.regioactueel.nl en ook in de regionalekrant komt een artikel te staan.. al komt er maar een deel van een kenteken boven.... het is en blijft een kuttijdstip rond 3 uur snachts maar ja er hoeft maar iemand iets voorbij hebben zien komen, |
|
|||
|
|||
Te triest voor woorden. Hij staat iig niet op de vliegbasis.
|
|||
|
|||
informatie gezocht rallyegolfs in de zuidwesthoek
Ik ben op zoek naar alle mogelijk info over rallyegolfs in de brabantse zuidwesthoek......heel ruim genomen met een stukje zeeland....
...Weet je een rallyegolf te staan in delen, voor restauratie of wat dan ook. weet je iemand die op zoek was/is naar rallyeonderdelen. ben je benaderd voor rallyeonderdelen aangeboden, maar voornamelijk gezocht. het kleinste tipje kan al voldoende zijn.. laat het mij zo spoedig mogelijk weten.. |
|
||||
|
||||
Quote:
He Fabian, gelukkig dat je mij niet verdenkt, hoewel ikzelf na het lezen van het hele verhaal haast mijzelf verdacht vond. Wat is nl. de kans dat de Rallye al zo snel gejat wordt? Zeker als er net iemand is geweest die zelf ook met een Rallye bezig is Ik kan hier echt woest om worden... Als je zo graag een Rallye wilt doe er dan gvd moeite voor en koop er gewoon 1. Je zou haast bang worden om je Rallye af te maken, istie klaar nemen ze hem voor je mee zonder dat je er zalf van kan genieten Ik hou in ieder geval ook alles in de gaten, ik weet iig dat er op de passagiersdeur een kenmerkende plek zat. Toch maar hopen dat de politie met iets boven tafel kan komen |
|
|||
|
|||
Ach de politei stel ik me maar niet teveel van voor..
het kan meevallen , je weet nooit.. er moeten aanknopingspunten zijn he... |
|
|||
|
|||
Rijd morgen de gehele dag door Belgie. Wie weet. Succes man.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb op mijn website ook even een foto van de Rallye geplaatst.
Hopelijk krijgen we zo nog een aantal tips binnen. Last edited by theowob : 06-04-2011 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Je hebt niet toevallig foto's van de auto via je telefoon ge-upload hè?
Laatst een heel verslag gezien over de gps-functie op telefoons die verbonden is met de camera. Wil je een online blog van je vakantie oid. bijhouden, kun je de foto's fijn uploaden vanaf je telefoon met daarbij automatisch een kaartje van de precieze coördinaten waarop de foto gemaakt is. Helaas staat deze functie ALTIJD automatisch aan bij alle (smart)phones, en ook bij foto's die je met de gps-info onzichtbaar upload, bevatten deze gegevens, die voor anderen makkelijk toegankelijk zijn.
|
|||
|
|||
man dat is kut , heb het zelf ook al meegemaakt.
En is om door de grond te zakken. Dat zo mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. Hopelijk vinden ze hem terug. |
|
|||
|
|||
@ broodman nee ik heb geen blog en geen smartphone, die onzin hoef ik allemaal niet..
Het is kut idd maar vinden doen ze em toch niet meer.. is voor onderdelen dat staat wel vast.. of ze katten em om.. wat ze terugvinden zijn meestal joyride auto.s en dat is dit niet want het liep niet... |