|
|||
|
|||
GolfMK1'83
Hallo,
Ik kijk hier al een tijdje mee en post af en toe wat dus ging ik me nou maar even voorstellen Ik ben Alwin Sanneman 20 jaartjes jong uit Roden Rij al VW zins dat ik me rijbewijs heb en ik ben dr zeer over te spreken Mijn VW geschiedenis zijn eigelijk alleen maar golfjes Mijn eerste was een Atlas grau Golf MK2 uit 1990 1.8 RP Mijn tweede was en is een mexico beige Golf MK1 uit 1983 1.1 die ik graag wil restaureren Mijn derde was een alpin weiss Golf MK2 1.6 kale diesel uit 1989 Mijn vierde was een Fire And Ice Golf MK2 1.8 RP uit 1991 En mijn huidige Montana groene Golf MK2 is op kenteken een 1.8 RP maar ligt een 2.0 8v GTI in Hoop dat jullie het wat vinden Gr. Alwin |
|
||||
|
||||
Hey Alwin,
Alsnog welkom hier, eindelijk weer eens iemand uit Roden. Ik heb enkele van je golfjes al eens door de straat zien komen,of op mijn werk zien staan. (Rijpma) Gr Jan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik kom wel eens bij rijpma ja Heb ook vaak gehoord dat mijn golf 1 bij jou voor de deur stond Gr. Alwin |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat jouw golf 1 in een betere staat is dan mijn rat-golf.
|
|
||||
|
||||
Leuke golfes en welkom Alwin.
Ik zou op je laatste mk2 wel even een nieuwe onderspoiler monteren. Dit lijkt wat haveloos. Zo op het oog ook een nette mk1 !!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ben al opzoek naar een onderspoiler Ja de MK1 was zeker netjes maar heb een ongelukje ermee gehad zit nou een zwarte neus op Gr. Alwin |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat is ie wel all1 even de neus spuiten en de rest dan is die weer helemaal TOP Gr. Alwin |
|
|||
|
|||
Nou met onderlip
Gr. Alwin Last edited by GolfMK1'83 : 14-03-2011 at 11:40. |
|
|||
|
|||
Nog ff een mooi fotootje
Tell me what you think! Gr. Alwin |
|
|||
|
|||
Gister eventjes de spiegels in kleur gespoten
|
|
||||
|
||||
Vind de kleur op de mk2 echt super !!!
Reed bij ons in de buurt vroeger een GTI16v met deze kleur en jetta grille.......old memories Nog updates aan de mk1 ?
|
|||
|
|||
nope geen updates voor de MK1 heb er nog geen stalling voor waar ik de rest af kan halen hij staat nou laveloos in de achtertuin XD
Gr. Alwin |
|
|||
|
|||
golf gespot gister vanaf roden naar stad... nette auto!
|
|
|||
|
|||
jah ik had jou gister ook gespot
de bora zag er top op Gr Alwin |
|
|||
|
|||
Gister is er in Drachten ook nog een mooi fotootje genomen van me auto incl. ik en me vriendin
|