|
||||
|
||||
Woensdag ga ik er mee aan de slag
|
||||
|
||||
Even gekeken hoe de borbets onder mn auto zouden komen te staan: Ik ga voor 165/45/15 bandjes, zal dus wel lekker stretch gaan staan. Werd dus tijd om mn schroefset te monteren. Pallie kwam nog langs om ff te helpen, thanks Ben dik tevreden hoe die nu staat. Tot morgen in Deurningen
|
|||
|
|||
Mijn complimenten, het ziet er heel mooi uit!!
Volgens mij kunnen ze nog iets lager? Heb je voor het monteren aan de schroefset gedraaid of gewoon direct gemonteerd. En nu het aller belangrijkste, hoe rijdt het? Hoe zit het met comfort cq. stugheid? Gr |
|
||||
|
||||
stond er vandaag mooi bij
|
||||
|
||||
Quote:
Hij kan nog iets lager inderdaad, achter kan hij 2 cm lager, voor nog 3. Ik heb hem gemonteerd op een stand dat ik dacht dat goed was.. Bleek te laag te zijn dus daarna nog 2 keer veranderd tot ik tevreden was. Duurde even, maar wil het wel gelijk goed en gelijk hebben staan Kwa stugheid merk ik dat hij wel wat stugger is dan ik gewend ben, maar vind hem nog prima rijden. Vergeleken mn oude set rijdt dit een stuk fijner. Kan hem je (zeker voor dit geld) aanraden Quote:
Thanks, heb volgens mij nog een foto van je auto gemaakt gister. Moet je ff hier kijken http://www.mijnalbum.nl/Album=AHBZHSK4
|
|||
|
|||
verlagingsset
Oke dat is wel leuk dan, dat hij nog lager kan,trouwens leuke foto's zo bij het restaurant (heerlijk eten daar ).
Veel plezier ervan, ik zal misschien eind volgende maand zo'n setje halen. Gr |
|
||||
|
||||
Quote:
leuke foto's, heb ze ook even bekeken maar jammer van die golf 2 rat look, sjappen en dan nemen ze hun eigen mos mee |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit Schenk!
Lager zou ik nu nog niet gaan anders zit je dik op je wielen. Eerst maar eens nieuwe bandjes + je borbets en dan kan hij altijd nog lager
|
||||
|
||||
Heb weer het eea aan mn golf gedaan, voornamelijk kleinere dingen die je niet op valt of in het interieur zitten
Ook nog een nette OEM achterbumper gefixt want dat werd hoog tijd. Weer even wat pics voor die het interesseren Kwam wat fotos tegen van meeting deurningen Op weg naar Deurningen: Eergisteren hebben we de Golf compleet gepolijst, ziet er (in het echt) nu een stuk beter uit En tevens met mn homey Tim mee geweest om zn verse passat te halen, daarna even wat pics genomen: Vond het wel leuk om een uitklapbare sleutel te maken
- Golf mk1 '81 Last edited by schenk : 29-03-2011 at 16:40. |
|
||||
|
||||
Die sleutel vind ik wel leuk! Hoe heb je dat aangepakt?
Mooie Golf trouwens! |
|
||||
|
||||
Thanks
Hoe je zo'n sleutel maakt vind je hier : http://volksforum.com/forum/showpos...813&postcount=1
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, nice! Bedankt!
|
||||
|
||||
Weer even een kleine update.
Inmiddels weer een aantal kleine dingen veranderd.. - Knippers aan de voorkant iets getint zodat ze niet fel oranje zijn - Gti grill - Gti striping aan de zijkant - Zwarte deurhendels. - Wat interieur dingen En nog 1 een beetje bewerkt: Volgende week komen er bandjes om mn borbets en zal dan wat meer foto's maken.
- Golf mk1 '81 Last edited by schenk : 03-05-2011 at 22:02. |
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit hoor
|
|
||||
|
||||
Afspraak is gemaakt, vrijdag komen er 165/45/15 bandjes om mn 7j borbet A's
|
||||
|
||||
hoe heb je die plaatjes in de deur grepen zwart gemaakt?
ziet er mooi uit zo met dat rood en zwart |
|
||||
|
||||
Thanks!
Die plaatjes zijn gewoon los te bestellen. Ze zijn er in plastic zwart, en metaal zwart. Die van mij zijn metaal. Heb ze bij vw-wobshop.nl besteld.
|
||||
|
||||
bedankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
Had me voorgenomen om nog een keer een extra setje 13 inch erbij te nemen, en hoewel ik de ATS classics wel gaaf vind, wilde ik die niet. Wilde een set die je niet zo vaak tegenkomt. Nu kwam er dus wat leuks op mijn pad
13 inch ARC velgen. Ze hebben een hoop liefde nodig maar dat gaat helemaal goed komen. De rand zal weer gepolijst worden en het hart krijgt een andere kleurtje. De kleur die het gaat worden ben ik nog niet over uit.
|
||||
|
||||
Ook had ik een tijdje geleden een Nationaliteits-bordje gekocht. Als zijnde een ode aan de roots van de auto .Het plan was om hem ergens bij een bumper te monteren, maar vond het toch niet zo fraai ogen. Ben dus op zoek gegaan naar een andere plek. Gezien het feit dat ik toch al geen originele hoedenplank heb, konden er wel een paar gaatjes aan de onderkant
En van achter gezien ziet het er dan als volgt uit Was hem weer even. Het weekend ff een shootje doen met mn borbets eronder