|
View Poll Results: Interesse in een Zuidhollandse VAG meeting in een geweldig stuk gebied? | |||
Ja, zeker wel! Alleen wel graag een VAG meeting en GEEN rondrit | 34 | 73.91% | |
Ja, zeker wel! Graag een VAG meeting MET een rondrit | 9 | 19.57% | |
Ja, zeker wel! Misschien is ALLEEN een rondrit ook wel leuk! | 2 | 4.35% | |
Nee geen interesse! | 1 | 2.17% | |
Voters: 46. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
VAG meeting Hoeksewaard eo????
Ik ben bijna klaar met m'n projectje, maar ik begrijp niet waarom er zoveel meetings worden georganiseerd in het noorden en oosten van NL en praktisch niets in Zuidholland...
Ik wil eens kijken of er interesse is voor een VAG meeting bij mij in de buurt, oftewel de Hoeksewaard. Is nog een heel mooi stukje Zuidhollandse polder en eigenlijk een apart eiland. Wellicht is het ook wel leuk om een rondrit te organiseren, er zijn een hoop kronkeldijken en slingerwegen. Let op! Rondrit, dus niet blazen a la Assen!!! Uiteraard zal ik de meeting dan plannen op een dag dat er (hopelijk) geen andere events gepland staan. Ik denk zelf aan het najaar. Daarom een pol, ik wil wel ff weten of er uberhaupt interesse is, aangezien de Hoeksewaard een aardige polder heeft is er ruimte zat en terreinen in overvloed!
Last edited by luchtpomper : 13-03-2011 at 21:29. |
|
|||
|
|||
Hey, zeker een goed idee! zelf ervaar ik met een vriend hetzelfde probleem dat de meeste meetings aan de andere kant van het land zijn:P Niet erg, maar zou ook wel eens leuk zijn om hier in de buurt wat te hebben net als MIVW
Dus ik zeg zet het door, denk zeker wel dat er animo voor is! |
|
|||
|
|||
Ik kom zelf ook uit de hoeksche waard en er zijn nog een aantal vw liefhebbers die er wonen.
Dus ik denk dat er zeker wel animo voor is. Misschien is het terrein van de Binnenmaas wel geschikt. Daar is elk jaar ook een luchtgekoeld evenement.
Dutch.Dub member Last edited by John : 16-03-2011 at 20:47. |
|
||||
|
||||
I'm in! Als je zoiets regeld weet ik al 5 á 6 mensen die meerijden.
|
|
||||
|
||||
Zuid holland
Goed idee, is ook wel eens fijn om wat meetingen in de buurt te hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Binnenmaas is idd een leuke locatie maar juist omdat ik daar zomers ook altijd te vinden ben in het kader van de keverclub lijkt het mij wel leuk om ergens anders wat te organiseren... Maar goed, de Binnenmaas heeft alles voor jong en oud dus wellicht... De opkomst moet dan wel beter worden als de 10 mensen die een stem hebben uitgebracht in de poll want daar kan ik geen plekje voor afhuren
|
|||
|
|||
Of anders op een industrie terrein.
Bij de Karwei in Numansdorp bijvoorbeeld op een zondag. Of wat te denken bij het strand in Willemstad (De Banaan)? Daar heb je ook een groot stuk waar je aardig wat auto's kwijt kan.
Dutch.Dub member Last edited by John : 18-03-2011 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Mischien eerst een locatie zoeken,en een datum prikken.
Dan komen de reacties vanzelf... Als ik dan kan kom ik zeker.. |
|
||||
|
||||
Als Hoeksche Waarder ben ik er uiteraard ook bij!
|
|
||||
|
||||
Een Zuidhollandse VAG meeting zou ik echt top vinden! Zoals Wietse al zei, voor praktisch elke meeting mogen wij vaak flinke kilometers afleggen. Opzich geen probleem want rijden is leuk, alleen het kost mij als studentje zoveel poen
Rondrit hoeft van mij btw niet, ben ik niet zo van
|
||||
|
||||
Quote:
Idd het strandje bij Willemstad is echt geweldig! Mss es ff kortsluiten met de eigenaar daar.
|
|||
|
|||
meeting TOP!!
rondrit FLOP!! zo'n rondrit eindigt meestal toch in een soort competitie onderling of hier en daar een een aanrijding! zelf kom ik van brabant,maar kom graag die kant eens op......is een mooi stukje om te rijden. zet maar wat op poten...........
|
||||
|
||||
Op zich leuk, mar een rondrit lijkt mij ook geen goed idee.
Daar komen gevaarlijke situaties van.
|
||||
|
||||
Meeting en rondrit zou superzijn en wat betreft die rondt rit als nou die jonge broekies gewoon normaal rijden en niet de grote jongen uit hangen moet er niks aan de hand zijn.
Rij gewoon dan rij je al gek genoeg. Gr. Jeffrey |
|
||||
|
||||
Ja ja ja south-holland.. beter, tis altijd zo'n jezuseind rijen naar de meeste meetings... Ik ben er wel voor in..!
|
|
|||
|
|||
Goed idee Mooie geschikte locatie zoeken is wat lastiger. Als zover kom zal het ook bij ons op forum komen.
|
|
||||
|
||||
Ik zeg gewoon "DOEN"
|
|
||||
|
||||
Dit adres kwam ik tegen als meeting.point van een andere club
Carpoolplaats Thv het adres: Reedijk 8 3274 KE Heinenoord En hoe zit het met de P.plaats van Alcasar? En er zit toch ook zo,n grote supermarkt ergens??? De witte boerderij? Is dat wat?? Ik hoor het wel. gr Eric |
|
||||
|
||||
Lijkt me mooi ik kom zelf uit brabant is ong 140 km dus rondrit heb ik dan al wel gehad maar lijkt me mooi om een keer die kant op te komen!
|
|
||||
|
||||
Recreatieoord Binnenmaas lijkt me niet zo'n goed id; prima locatie maar een echt onmogelijk hoge vluchtheuvel voordat je op de parkeerplaats bent