|
|||
|
|||
golf 1 diesel
te koop golf 1 diesel.de auto is helaas nog niet verkocht,ivm het veerkeerde type dashboord
wie kan ik er blij mee maken? zit een gereviceerde motor in,sticker zit nog op het motor blok. na de revicie paar honderd km gelopen 4 13inch honinggraag velgen complete kamei spoiler set auto zelf is rot,wel compleet [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] $ je kan me bereiken op 0641015083 mvg nick |
|
|||
|
|||
en de vraagprijs 400
|
|
|||
|
|||
[/IMG] |
|
||||
|
||||
zo die stond er al een tijdje denk...
tevens uppie |
|
||||
|
||||
Je mag m wel langs komen brengen....
|
|
|||
|
|||
was de heg aan het knippen toen kwam ik opeens een golf tegen.nee geintje hij is 4jaar geleden neer gezet. en 4.5 jaar geleden is er een nieuwe motor ingegaan. motor zit niet vast heb hem een tijdje geleden nog gestart.
je kan er een leuke rat van maken was ook mijn bedoeling. heb er helaas weinig tijd voor. als hij vandaag nog opgehaald kan worden door iemand mag hij voor elk aannemelijk bod weg. zitten toch best leuke dingen op zoals de velgen kamei spoiler set en natuurlijk de motor. het meeste las werk zit in de dorpels en de hoeken bij het voor raam. omdat er vocht tussen de kapjes heeft gezeten dus zou zeggen bel even en haal hem op heb er papieren en sleutels bij. je kan me bereiken op 0641015083 Mvg nick |
|
|||
|
|||
hij staat er nog steeds
|
|
||||
|
||||
zit er NL papieren bij of buitelandse papieren. veel laswerk om door APK te komen?
|
||||
|
||||
regio?
|
|
|||
|
|||
zoals ik al zij zit het meeste laswerk aa nde dorpels en raam hoeken
zit een nl kenteken bij zoals je kan zien op de foto .gele platen auto staat in illegom |
|
|||
|
|||
ik zit niet vaak op dit forum .,bij vragen gelieve te belllen,ben zo goed als de hele dag berijkbaar
|
|
|||
|
|||
is het een 1.6d of een td?
Gr kees
|
|||
|
|||
is gewoon een standaard diesel ,geen turbo
heb de auto onderhand al bijna 9 keer verkocht,maar niemand komt hem ophalen |
|
|||
|
|||
hij is nog steeds te koop! mag deze week voor 300 weg,volgende week staat ij weer voor meer.dus zou zeggen bellen en halen
auto staat in hillegom |
|
||||
|
||||
Verkocht aan mijn pa!
|
|||
|
|||
wens je er veel plezier mee.tot zondag
|