|
|||
|
|||
Quote:
waar voor ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie je eerder rijden in mooi bussie dan een platte sportbak Een stevige kerel moet gewoon in een stoer bussie |
|
|||
|
|||
in die sport bak heb je meer ruimte dan in die bus ....maar weer on topic
dacht ik |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zonet richting Dokkum, Liuwe in de Jetta Eins.
|
||||
|
||||
Quote:
?
|
||||
|
||||
gisterochtend in capelle ad ijssel een hele dikke type 4 donkerblauw met porsche boxster velgen eronder en zo te horen iig een motor met webers
|
||||
|
||||
Gistermiddag op de A7 ter hoogte van Hoogezand- Sappemeer richting Winschoten (waarschijnlijk Duitsland aan de platen te zien) een Golf 2 Fire&Ice velgen met zwarte harten en witte randen.
|
|
||||
|
||||
Half uurtje geleden Rebecca in de Polo gespot, op de ijzeren brug in Sittard.
|
||||
|
||||
Quote:
Afgelopen zaterdag weer tegengekomen in Hoensbroek, ditmaal wel het kenteken kunnen noteren Blijk geen R36 te zien, echter "maar" een 3.2 V6
|
||||
|
||||
Owja, en net op de Urmonderbaan van Sittard richting Stein / Urmond, 'n knalgele Kever zonder bumpers.
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Stein een rode Kever die flink laag was.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vrijdagmiddag rond 1600u, op de A1 richting amsterdam, ik stond in de file de andere kant op.
Een T1 samba! Volgens mij donkerrood met wit, knap bussie!
|
||||
|
||||
Eind van de middag in Nieuwegein, een lage wit/blauw matte kever Toen we naast elkaar reden gaf ik hem ff een duimpje
|
|
||||
|
||||
Een Honda Civic (MPV Model)
Wit. US-Pinkers. Staal. Verlaagd. Rode Motorkap.
|
||||
|
||||
Quote:
deze heb ik ook wel eens gezien, leuk ding voor een jap
|
||||
|
||||
Gisteravond 23.30u @ J-Kleijenlaan Geleen-Zuid, was jij dat Chris? weisser tiefer zweier
|
|
||||
|
||||
Had die zwarte of witte velgen, en denk niet dat het chris is. Want die van chris rijd niet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ow wist ik niet witte of grijze velgen, kon het niet zo goed zien, stond achter de struiken m'n forenzenslet in het keldergat te proppen Last edited by Rebel76 : 16-03-2011 at 13:05. |
|
|||
|
|||
Ik kom bijna elke middag tussen Burgum en Veenwouden rond half 5 een lage blauwe golf mk2 tegen.
En 's ochtends om 7 uur zie ik hem ook wel eens. |