|
||||
|
||||
Happich klapramen
Hej iedereen,
Vorige week een discussie gehad met een maat ivm klapramen van happich. 1) Is dit de enige fabrikant die zo iets heeft geleverd voor MK1 , MK2? 2) Bestaan deze setjes ook in groen getind of zijn ze allemaal blank? 3) welke pompjes zouden passen om ze electrisch te maken?? voorbeeld Aangezien ik zelf groen getinte ramen heb in men GTI ben ik dus op zoek naar zo een set maar ben ze eigenlijk nog nooit tegen gekomen. Grtz Jel
|
|||
|
|||
1) Ja
2) Ook in het groen getint maar zeer zeldzaam! 3) Renault Espace is geleverd met elektrische klapramen achter, dus die heeft de motortjes! Voldoende antwoord!
|
||||
|
||||
Quote:
ow yes, bedankt voor de snelle reactie. Ben er net achter dat een seat alhambra ook electrische klapramen heeft achter. Altans in de wagen van me collega toch Dus ga ik binnekort de sloop eens afrijden voor motortjes en dan stilletjes op zoek naar een groen getinte set HAppich's
|
|||
|
|||
suc6 ermee kerel, de groene zijn echt heel schaars. En als je ze vindt zul je ze niet voor onder de 500 krijgen!
Heb zelf een setje blanke, en die ik al voor 450 euro kwijt maar niet gedaan!
|
||||
|
||||
i know, ben er eigenlijk al een jaartje of 3 naar op zoek.
Al een paar keer de blanke versie voor weinig kunne kopen maar nooit gedaan omdat ik groene wou. Had beter 2 set blanke gekocht indertijd en deze doorverkocht om nu groene te kunnen kopen EDIT: ik heb de groene ook nog nooit in real life gezien.
|
|||
|
|||
geduld is een schone zaak, gewoon Ebay volgen of Cleaned!
|
||||
|
||||
Quote:
ebay staat momenteel een setje blanke op voor 250€ Cleaned ben ik niet op ingeschreven maar dan moet ik dat maar eens doen.
|
||||
|
||||
Ramen zijn ook door Britax gemaakt.
Verder zijn de Happichs er ook in groen, iets zeldzamer als de blanke, maar je ziet ze wel. Pompjes zijn te vinden op diverse wagens. MPV's zoals espace, alhambra, coupe's zoals e36 en e46 coupe, megane coupe enzovoort.
|
||||
|
||||
Quote:
kijk ik ga nog ergens geraken hoor Thnx voor de info
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 11-01-2011 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Britax vind ik eigenlijk niets van, alleen dat het een merk kinderstoelen is
Ik vind er 1 artikel over van een aftermarketschuifdak maar van klapramen helemaal niets.
|
|||
|
|||
Britax zul je ook niet gauw vinden, wij verkopen ze alleen in de variant vrachtwagenverlichting!
Maar goed weer wat geleerd!
|
||||
|
||||
Ik heb eens foto's gehad van een setje Britax ramen. Weet niet of ik die nog ergens heb.
Overigens vind je van de firma Happich ook niets meer dan wat schuifdaken op het internet.
|
||||
|
||||
Quote:
idd klopt over firma happich vind je ook niet veel, maar wel wat foto's van ramen die in een MK2 of MK1 zitten. In ieder geval bedankt voor de tip, ik houd men ogen open. En moest je die foto nog vinden wil je hem dan ff posten?? Grtz Jel
|
||||
|
||||
ik heb voor de Golf II witte en groene gehad, voor de Golf I heb ik ook groene gehad.
MB V klasse (dure Vito) heeft electrische klapramen Renault Megane coupé
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb thuis zo'n setje britax liggen voor in mijn golf!
|
|
|||
|
|||
check pb
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf bij mijn golf 1 de happich's ook elektrisch gemaakt.
Heb hiervoor motortjes van een sharan gebruikt omdat je deze het mooiste kunt aansturen.
|
|||
|
|||
Grappig, de groene zijn op dit moment te koop: http://link.marktplaats.nl/420076737
Prijzig wel, maar dat zijn alle zelfdame onderdelen. |