|
||||
|
||||
Van de partij met een VW gekke vriend... Guido.. mag deze ook op de special parking>???
|
||||
|
||||
Quote:
jep deze zien we graag komen
|
|||
|
|||
Quote:
Deze MOET op de special parking Daniël...!!!! Daar is deze meeting tenslotte voor kan mooi tussen de Rode Golf Rallye's van Piet (honcie) & Pieter (monark) staan Last edited by HannoverEdition : 09-03-2011 at 17:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jups blijft in de familie he haha |
|
||||
|
||||
Chill... ill be there!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had ook niet anders verwacht Daniël hij stond er gister weer keurig netjes gepoetst bij tot 1 Mei |
|
||||
|
||||
nu die zo mooi gepoetst is moet zeker komen
|
|||
|
|||
Grote kans dat ik ook langs kom met mijn Fire and Ice
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toppie Peter
|
|||
|
|||
awesome Mk2 Golf Editions... cant wait to see all live... greetings from Germany..Kevin
|
|
|||
|
|||
Quote:
How is the german interest on the german forums Kevin....? are there alot more ''Edition's'' From Germany coming over.....or still the same ...... Keep the german forum's ''up'' for us Thanks regards; Guido P.S you may posts some picture's from your F&I in this topic Kev......just to keep us informed.....but keep the ''detaills'' for the 1st of May...... Last edited by HannoverEdition : 17-03-2011 at 17:50. |
|
||||
|
||||
ik probeer de G60 dan ook zomer klaar te hebben, toch maar beslote het motorische werk te doen als de auto word overgespote word, dus dan maar zsm alles klaar zien te krijge enkelt de vrije tijd is nog een puntje anders probere met de variant af te komen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Goeie berichten John! gewoon eerst ff genieten en rijden met je MkII Edition ,je hebt er alweer behoorlijk wat tijd in gestoken!en op 1 Mei ff naar Joure afreizen,gezellig! |
|
||||
|
||||
we gaan ons best doen
kan ik mooi nog wat verder sparen aan motor onderdelen in de maandjes dat ik hem rij
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
zoals het nu staat zijn zaterdag de nieuwe wielen klaar
dus dan moet 1 mei geen probleem zijn. dus aanwezig met de rallye |
|
|||
|
|||
Quote:
Toppie! en er mag een foto gepost worden van het eindresultaat hoor...... |
|
||||
|
||||
Hoe komt het eruit te zien?
Alle types door mekaar of soort bij soort? Dan moet je toch weten wat er komt of niet? Waar blijft die lijst |
|
||||
|
||||
Ja idd mijn Fire and Ice staat te koop. Dit omdat ik een automaat nodig heb; ik krijg snel last van m'n been van het koppelen. Als er iemand van het forum geinteresseerd is kan ik altijd wel een mooie prijs maken, dan heb je wel een top auto
de advertentie.. |
|
|||
|
|||
Quote:
zo is er voor Rene ook weer wat duidelijk Jammer Ruud. Maar ja je moet soms keuzes maken he,... Als je hem nog niet verkocht heb.zie ik je uiteraard graag op 1 Mei in Joure...MET Fire&Ice. en bordje te koop er op ik had hem al ff voor je in het Fire&Ice topic hier op het forum gezet Last edited by HannoverEdition : 20-03-2011 at 20:37. |