|
||||
|
||||
Golf Mk1 GLD Diesel 5 deurs
Te koop wegens gezondheidsredenen.
Met de kilometers die ik rijd en een slechte rug ( lees 2 hernia operaties) ben ik opzoek naar een moderne auto met laadruimte daarom mag mijn Golf weg. Het gaat om een ex benzine GLS die omgebouwd is met een JR Golf mk2 Motor en 4 -bak. Motor loopt netjes schakelen ging ook goed, wel was ik van plan voor de zekerheid een nieuwe koppeling en drukgroep te monteren. De golf staat op kenteken als Diesel. De remmen zijn nog voldoende tot goed. Er zit een nieuw schroefsetje van AP onder ( er is nog niet meegereden) Het interieur is zeer netjes geen gaten in de bekleding, stoelen zijn niet ingezakt, en geen gaten in de deurpanelen. Auto wordt verkocht op standaard staal met oude banden, kan tegen meerprijs met Renault Clio 16v velgen en nieuwe banden. Ik heb de Golf gekocht voor mijn 1ste operatie en toen binnengezet, er moesten en paar dingen aangedaan worden die mij stoorde, zoals het schakelmechanisme wat tegen de uitlaat zat en dus verschrikkelijk rammelde. Ook zat het olie filter muurvast en helaas moest daarom het motorblok eruit zodat je er makkelijk bij kon. Op dit moment zit het blok er nog niet terug in, en is het interieur er nog gedeeltelijk uit. Het interieur gaat er gewoon terug in zodat je er voor kan kiezen om alleen de motor er zelf terug in te bouwen. Prijzen: Zonder motor ingebouwd €1150 Met de motor ingebouwd €1450 Rijdend met apk en nieuwe banden €1700 Prijzen zijn onderhandelbaar en inruil van een caddy 1/2 Diesel is mogelijk Voor meer info graag bellen naar 06 10 89 78 79 Een paar foto's |
|
||||
|
||||
Edit:
De carroserie van de auto is nog redelijk tot goed, het achterpaneel vertoont wat roest, ik heb hier een reparatie plaat bij. De lak verdiend wel wat aandacht (poetsmachine kan geen kwaad) Vanavond zal ik nieuwe recente scherpe foto's plaatsen Last edited by bas. : 11-02-2011 at 10:11. |
|
||||
|
||||
Hallo Bas, welk bouwjaar is de golf?
|
|
||||
|
||||
Van april 1983.
|
|
||||
|
||||
Wegens niet op komen dagen weer een schop omhoog, morgen nieuwe foto's online
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar zijn de foto's? Staat deze auto nog steeds te koop / te ruil? Mijn broer wil zijn Caddy 2 SDI er wel op inruilen, dus als je interesse hebt.....
|
||||
|
||||
Sorry helemaal vergeten, ik zal morgen even de foto,'s online gooien
En jij wat meer info over die caddy. |
|
||||
|
||||
Quote:
T'is een witte Caddy MK2 uit 99. 47 kw / 64 pk SDI. Wat bekende roestplekjes, vooral aan de rechterkant. Links is de bestuurdersdeur vervangen ivm omgevouwen rand van deur. Teller unit vervangen voor unit met toerenteller. KM stand +/- 224.500. Eventueel originele teller erbij. Tevens voorzien van mistlampen voor (niet af fabriek) incluis originele schakelaar van VW. Ik kan wat foto's voor je maken en PM'en als je wilt?
|
|||
|
|||
Is deze auto nog steeds te koop?
Ik heb niks in te ruilen maar kan hem morgen al komen halen. Ik heb een vervoersprobleem en om die reden snel een auto nodig. Neem aub contact op. Motor bouw ik zelf in. 0652372599 M. vr. gr. Danny |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja stuur ze maar even door als je wilt |
|
|||
|
|||
Is deze golf nog steeds beschikbaar?
|