![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Beste kenners,
Ik heb sinds kort een golf 1 cabrio 1.8 gti code JH. Sinds ik de auto heb is het net alsof hij op 3 poten loopt.bougies verdeelkap rotor en kabels vervangen. ik heb gekeken als de d riem niet verkeerd stond ook dat niet.heb verder gekeken naar valse lucht en heb zonodig alle klemmetjes en slangetjes vervangen.gister weer bezig geweest en zag dat bij de injectoren een gesuis vandaan kwam.Heb 1 injector eruit getrokken en zag dat de bovenste rubberen ring voor een gedeelte kapot is en dat er een hoop kit eromheen zat. De vraag is hoe dat op te lossen want de dealer kan niet aan die rubberen ringen komen.hoor graag van jullie. don-juan. |
#2
|
||||
|
||||
![]() 034 133 557 E dit zou het nummer moeten zijn.
Bel ze nog maar eens. Is de houder waar de injector in zit nog wel heel? Gr Jan.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#3
|
||||
|
||||
![]() nou paar maanden terug heb ik ze nog nieuw gehaald dus lijkt me stug dat ze nu ineens opzijn...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#5
|
|||
|
|||
![]() ik begrijp het een en ander even niet.ik heb de injector eruit getrokken en die zaten in een buisje denk ik???? op de injector zie ik een kleine o-ring aan de onderkant en een grote rubber a/d bovenkant wat konisch.
is de houder dan van kunstof die over de injector moet? er zat alleen maar een klont kit omheen. of is de grote rubber ring die een beetje konisch loopt de houder? help please. |
#6
|
||||
|
||||
![]() In de kop zit een houder waar de injector ingedrukt zit.
Deze word vastgeklemd door de grote o-ring aan de bovenkant van de injector die in een uitsparing van de houder valt.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#7
|
|||
|
|||
![]() de houders zijn heel aleen de grote bovenste o-ring is stuk
zijn die dan wel te koop bij de dealer, want de dealer geeft aan dat de grote o-ring van kunststof is terwijl de mijne van rubber is hebben jullie daar misschien een vwnummer van. alvast bedankt. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Dat is het nr wat hier boven staat.
Gr Jan.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#9
|
||||
|
||||
![]() kunstof/rubber Vw Dealer
![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#10
|
||||
|
||||
![]() ![]() Het nummer is van het groene rubber. (kan ook zwart zijn ![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#11
|
|||
|
|||
![]() he tanks man nu is alles duidelijk.
het gaat om de groene rubber de mijne is zwart. nogmaals thanks. laat nog effe weten als hij geen valse lucht meer trekt via de injectoren |
#12
|
|||
|
|||
![]() als je de injectoren weer gaat monteren smeer eerst ff het o ringtje in met wat vet, dan beschadig je de o ring niet direct.
|
#13
|
|||
|
|||
![]() ga ik doen thanks man.
|
#14
|
|||
|
|||
![]() had nog een vraagje wat is het onderdeel nummer van de onderste o-ring.
gr. |
#15
|
|||
|
|||
![]() even snel erbij.
heb 2 vw dealers gesproken vanmorgen en die geven voor ond nr:034 133 557 E de onderste o-ring aan.ze kunnen niet komen aan de bovenste en de verstuivers zijn niet leverbaar.raar weet het even niet verder hoe of wat. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Google het nummer maar en je zult zien dat het goed komt.
Zoals ik al zei: VW-Dealers ![]() Ps Het nummer komt uit hun eigen programma. ![]()
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#17
|
||||
|
||||
![]() Als je ze echt niet meer kan vinden. Ik heb nog 3 nieuwen liggen
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#18
|
|||
|
|||
![]() he heren ik heb ze kunnen kopen,heb ze vervangen en geen valse lucht meer.
opgelost maar zit met nog een probleempje. ik wil de timing goed zetten en zie dat het vliegwiel 2 nokjes heeft.die staan dicht op elkaar ong 5 cm. welke moet ik gebruiken met een stroboscoop en wat zijn de waardes hiervoor. hoorde iemand vertellen over voor of na???????? golf 1.8 gti code JH 1982 cabrio. alvast bedankt voor alle info tot nu. gr. |
#19
|
|||
|
|||
![]() Beste kenners ik heb een vraagje en dat is het volgende.
wat is de juiste afstelling van de onsteking van de golf 1 cabrio 1.8 gti met code JH uit 1982. en wat moet de co waarde zijn. als ik op het vliegwiel kijk zie ik 2 nokjes en met welk nokje moet ik werken om die goed af te stellen met een stroboscoop. heb er een kunnen lenen met graden en toeren aanduiding. hoeveel graden voor of na moet die zijn. |
#20
|
||||
|
||||
![]() 6 graden voorontsteking bij 1000 toeren ZONDER vacuumvervroeging volgens mij.
Indien je niet zeker weet welk merkteken je moet hebben draai dan even de bougie van de 1e cilinder eruit en bepaal het bovenste dode punt van de zuiger (BDP) het merkteken dat dan zichtbaar is is het nulpunt. De Co waardes liggen tussen 0.3 en 1.2 Gr Jan.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |