|
||||
|
||||
Quote:
maar de vraag is weer of hij tijdens nat weer of regen gaat rijden weten we niet.. |
|
|||
|
|||
mijne heeft geen wielkuipen, en dat is een ''moderne 81er'' . Branko schreef eerder ergens dat hij veel wou rijden, en dan ontkom je in Nederland zowat niet aan een keer door de regen te rijden
|
|
|||
|
|||
wielkuipen van een late cabrio mk1 pasten er in Geloof ik......... 91/92
|
||||
|
||||
De plek waar ie het lucht aanzuigt komt hoogstwaarschijnlijk geen water.
Mocht het toch gebeuren die kachel motor is echt geen water zuiger hoor. En daarbij de buis loop schuin naar beneden vanaf de parafaan naar voren. Dus het water kan er nooit in lopen. Als iemand nog van die plastic binnen schermen heeft heb ik zeker interesse. Ik heb hier hier ook nog 1 liggen maar weet zo niet welke. Als 1 van jullie toevallig 1stuk heeft liggen en wil verkopen zal ik even kijken welke ik zelf heb.
|
||||
|
||||
Echt mijn respect en bewondering voor dit project! Subliem gewoon, zeker doordat je veel onderdelen custom maakt en het er supergelikt uitziet!
Kan niet anders zeggen dan ga zo door, en ben super benieuwd naar het eindresultaat!!
|
||||
|
||||
Bumper nog bedankt voor je reactie
Bij deze nog een kleine update/verandering. Heb de teller toch maar in zijn geheel te veranderen. Het stond me niet helemaal aan hoe alles gemonteerd werd, dit omdat de toerenteller niet goed te combineren was met de staalplaat die achter de originele km teller zat. Heb afgelopen vrijdag een geheel nieuw blok gemaakt om de teller en toerenteller op te bevestigen. Dit was ook nodig om meer licht opbrengst te krijgen want ik vind de lichtopbrengst met 5 leds per teller plaat iets te weinig. Hier de foto's en het voorlopig resultaat. Beetje solderen Hier al wat onderdelen gemonteerd: Hier zie je de achterkant hier heb ik een goot in gemaakt om de bedrading van de ledverlichting straks af te dichten. Hier nog meer gemonteerd inclusief de led lampjes. En hier zie je de kerstboom aangestoken De rode smd ledjes zijn om de wijzers te verlichten.
|
|||
|
|||
Wauw, gaaf project . Succes ermee nog!
|
||||
|
||||
leuk hoor om te zien dat iemand zoveel energie in details steekt
|
|
||||
|
||||
Elke keer weer tof om te zien wat je verzint en fabriceert.
Thread of the year
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien heb je hier wat aan http://link.marktplaats.nl/428663127 |
|
||||
|
||||
Quote:
Had ze gezien zal hem eens contacteren
|
||||
|
||||
Wow...echt heel mooi gemaakt... Ideaal als je zulk materiaal tot je beschikking hebt...en de kennis ervan hebt
|
||||
|
||||
mooi hoor
|
||||
|
||||
Echt super gaaf gemaakt. Mooi als je dat kan.
ps je moet tanken.
|
||||
|
||||
Bedankt maar weer voor de leuke reacties van jullie allemaal.
Heb vanavond dan eindelijk de klokken in het dashboard gebouwd. En alles werkt zoals het hoort te werken. Heb de auto ook voor het eerst goed uitgelezen met vagcom Ik kreeg nogal wat fouten van de clima maar goed daar zit ook geen gas meer in en volgens mij slaat ie alle foutcodes op. Zal later maar eens dat gedeelte helemaal opnieuw uitlezen als ie is afgevuld. Toen ik het kopje "engine" aan klikte heb ik hier ook maar eens de foutcodes uitgelezen. Ik had er twee, 1 was dat de abs module niet reageerde maar ja die is ook niet aangesloten En de andere was iets met intake manifold flap, dit had iets te maken met de klep op de inlaat. Maar die kan ook niet meer werken omdat ik de egr heb afgedopt. En toen de klep het vast gezet terwijl die open staat. Dus al met al loopt ie zonder problemen. Moet misschien nog wel iets aan de pomptiming doen want hij loopt met koude motor een beetje bokkerig. Als ie warm is loopt ie prima dus ga dit nog even nakijken. Het kan zijn dat ie iets verlopen is toen ik de distributie riem heb vervangen. Ik hou jullie op de hoogte Groet Branko
|
|||
|
|||
Dan mag je niet mopperen als je zoweinig fout meldingen heb naar zo`n operratie he..
heb je fototje van ingebouwde klokken..zoals je ze nu heb ingebouwd vind het namelijk zo mooi he dat de nieuwe technieks achter zo`n oud dashboardje huist
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Echt super dit. !!!!!!!
|
|
||||