#1
|
|||
|
|||
polo steilhecke op schmits
goedendag heren en dames
ik zal eerst ff een voorstel rondje doen:P ik ben harm-jan en ik heb een polo voor winter auto gekocht naja.. voor een winter autotje is er toch wel weer het 1 en ander aan gebeurd hoe ik em kocht golf 3 lip ingekort. voor veren geflexed andere velgen borbet 16 inch pasten niet echt super... weer andere velgen schmidt modernline 14 inch motorkap deels geschuurd more to come! nog plannen voor de kleur en de kleur van de velgen oh ja.. de lip heeft het niet overleefd.. roadkill lag al op de weg.. vond de lip niet leuk.. |
#3
|
||||
|
||||
welkom hierzo
de steilheck zit er super uit met de schmidt velgen |
#4
|
||||
|
||||
+1
staat em idd goed! en welkom hier
__________________
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI |
#5
|
|||
|
|||
die wielkasten heb je aardig verziekt zeg
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#6
|
||||
|
||||
dat vind JIJ
Is zo weer strak gezet hoor................. oogt lekker met die dikke wielen,, al zijn ze voor wel wat breed |
#7
|
||||
|
||||
Die wielkasten vind ik niet zo erg, staat wel nice als ze bijgewerkt zijn denk ik.
Motorkap vind ik wel jammer, en het feit dat die Borbets er niet onder zijn gebleven. Dat stond wel heeeel erg dik!!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#8
|
|||
|
|||
Tja die wielkasten heb ik gedaan met een buis... Haha! Maar ik ben opzoek naar die plasticen randen.. Zijn die überhaupt voor de stylhecke gemaakt?
Die borbets wouden echt niet goed passen. Vond ze ook iets te groot! Beetje jammer dat ik voor niet lager kan. Moet ik de chassisbalk gaan aanpassen, m'n aandrijf assen komen nu tegen de balk aan.. Met de Schmidts nog een spaces achter en dan staan ze goed. Maar eerst de wielkasten aanpakken! Hahaha |
#9
|
||||
|
||||
Zou toch een fatsoenlijke verlagingsset aanschaffen met stuggere schokdempers. Dan kun je ook lager en is je auto apk waardig en VEILIG. Afflexen van veren is suicidiaal...
Plastic randen aan de voorzijde zijn te krijgen, achter niet voor een steilheck, maar met een beetje creativiteit lukt dat wel denk ik.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#10
|
||||
|
||||
Ik heb je vandaag zien rijden, (+/- 1700 in Assen, kruispunt Unive) ziet er goed uit!!
|
#11
|
|||
|
|||
@rene: Dankje!
Veren aflexen is idd niet de beste oplossing! Ga ik ook nog wel een oplossing voor vinden. Maar er zijn weinig setjes te vinden die echt laag gaan.. 80/60 zijn er wel.. Maar niet laag genoeg. Vind em stiekem nog wel iets te hoog:$ |
#12
|
||||
|
||||
Nu die Golf 3-lip eronderuit ligt ziet-ie er dik uit, dat vond ik echt geen gezicht...
Verder moet iedereen zelf weten wat-ie doet met wielkasten en motorkap/lak e.d., de combo is zeker tof! Vwb het flexen van de veren zeg ik ook no go! Veiligheid voor jezelf zal me worst wezen, maar ik zit ook op die weg!!!
__________________
Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
TA Technix schroefsetje van ebay scoren. Zit je wel tegen de 400 euro aan qua prijs.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#14
|
|||
|
|||
Ik snap niet dat iedereen zo tegen het flexen van veren is.. Ik weet dat het niet de mooiste oplossing is. Maar dat het levensgevaarlijk is valt toch wel mee?? In the usa doen ze het zelfs met nieuwere auto's..
Het ligt er volgens mij ook wel aan hoe je het doet? Maarja daarintegen ik zou het ook niet doen met de skyline. Maar die heeft ook wat meer vermogen dan de Polo.. |
#15
|
|||
|
|||
Dat flexen is niet zo'n probleem alleen dat gezeik bij de apk elk jaar.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#16
|
|||
|
|||
Dat is ff voor de APK andere poter er onder. Dus niet zo moeilijk. Alleen dat iedereen zegt dat het zo gevaarlijk is snap ik niet.
|
#17
|
|||
|
|||
is op zich ook niet gevaarlijk als je ze maar niet te kort maakt en ze dus nog geklemd zitten bij volledig uitveren...
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#18
|
||||
|
||||
en vaak is dat zo dat ze niet meer geklemt staan, gebeurt al snel, zet er maar eens een veerspanner op, hoe weinig je die moet aandraaien om de veer los te krijgen.
Bij 60mm veren liggen ze al los. En als ik naar die fotos kijk, ligt die van jou lager heb ik het idee. Maar sowieso, zelfs als ze geklemt staan, een afgeflexte veer is gewoon een stuk zwakker dan een complete veer. Overigens, ik vermoed dat niet je aandrijfassen maar je stuurarmen tegen je kas komen. Das enkel op te lossen met een schroefkit, omdat daar de pitmanarm op de veerpoot (waar de stuurstang aan zit) omlaag gezet is.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#19
|
||||
|
||||
ook aandrijfassen raken kas bij diepe verlaging
""zet er maar eens een veerspanner op, hoe weinig je die moet aandraaien om de veer los te krijgen"" dat booeit nikssss, als ze maar geklemt zitten.. |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker laten zeuren allemaal jij moet ermee rijden niet hun... @oudelut.... Veiligheid voor jezelf zal me een worst wezen, maar ik zit ook op die weg!!! ga jij de weg maar niet meer op want dat lijkt me niet veilig voor JOUW met al die wegpiraten!!! |