|
|||
|
|||
Passat 3BG variant - TDI - Automaat
Met pijn in het hart bied ik mijn daily te koop aan.
Door het rijden van een leaseauto staat mijn trouwe vierwieler een beetje in de weg... Specs: - Volkswagen passat variant 3BG - Kleur : donkerblauw - Comfortline - 74kw Automaat - Climatronic, cruise control aanwezig - Bouwjaar : 2002 - Huidige km stand : 198.018 km - Continue onderhoudshistoriek is aanwezig (beurten om de 15.000km gehad ipv longlife) - APK tot 15-11-2011 (bij laatste apk remblokken voor en achter vervangen) - Volledig schadevrij Extra: - Bij 144.000 heb ik de wagen gekocht, dit heb ik in september 2009 gedaan, na een maand heb ik de passat met heibach veren 40mm rondom verlaagd. - Originele stalen velgen met zo goed als nieuwe all weather banden - Setje 18" R32 velgen - Setje 16" staal met winterbanden - Ingebouwde versterker en subwoofer (uitneembaar) - Trekhaak, zelf onder laten bouwen nooit geen grote zaken mee getrokken Sinds september 2009 heb ik in deze wagen zo'n 50.000 fijne kilometers gereden, binnen en buiten is het een zeer nette wagen welke zeer praktisch is. Wagen heb ik gekocht van de eerste eigenaar (welke overleden was) via de vw dealer waar deze altijd in onderhoud was. Voor foto's kan je me een privébericht of een een e-mail sturen. Bellen voor meer info is ook mogelijk. Vraagprijs voor de auto en 3 sets wielen is € 5000,- Bel of mail me om een reactie of een goed bod waarvan jij denkt dat het correct is! guus.nieuwlaat@boma.eu 06 - 30 38 96 55 Last edited by GuusNieuwlaat : 01-03-2011 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Even een upje, foto-update Voor hi-res foto's kan je me bellen en/of een prive berichtje sturen. Groeten, Guus Nieuwlaat (06 30 38 96 55) |
|
|||
|
|||
Upje.
Verlaagde vraagprijs naar €5000,- Dit is met 3 sets wielen (waaronder de R32 velgen met 2 nagelnieuwe banden) De auto staat me steeds meer in de weg, wie maakt me los? |
|
|||
|
|||
Auto is verkocht.
Topic kan op slot |