|
||||
|
||||
Golf 2 in onderdelen, prikkieprijzen!
Beste mensen,
Ik heb sinds een dag een tweedeurs Golf 2 1.3 voor demontage op de oprit staan. Ik kan nu nog geen complete lijst van onderdelen maken maar als iemand iets nodig is mag dat voor een prikkie weg (niet letterlijk nemen aub). Plaatwerk is tot woensdag beschikbaar, dan gaat het naar oud ijzerboer. Morgen zal ik er even een foto op zetten van de auto. Lijstje: Stoelen + achterbank (grijs/zwart) € 25 inclusief deurpanelen Deuren € 10 p/stuk Motorkap € 10,- Klep € 10,- Grille met koplampen en mistlampen € 25,- Achterlichten oranje/rood € 15,- Knopjes dashboard € 10,- voor alles Hendels aan stuur € 10,- voor beide Kabelboom € 10,- Dashboard zwart € 10,- Motorblok € 50,- Tsja en voor de rest is de auto nog 100% compleet. Als je onderdelen nodig bent, laat het maar weten, hij is nog helemaal compleet. Opsturen geen probleem, maar ben volgende week zondag ook in Deurningen dus meenemen is dan ook geen probleem. Foto's:
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 06-03-2011 at 08:36. |
|
|||
|
|||
hoe is de blok en de versnellings bak???
en wat is daar je vraagprijs voor.
|
||||
|
||||
Kun je me wat info geven over de linkerdeur, hoedenplank en vloerbekleding?
|
|
|||
|
|||
Gaan de schokbrekers weg?
|
|
|||
|
|||
schuifdak? zo ja wat voor kleur hemel?
speakers in de deurbakken? zo ja hoest met de roostertjes? dikke bumpers? hoest met de afdekkapjes in de side skirts? rubberen harmonica pookhoes?
|
||||
|
||||
van welk bj is deze golf?
|
||||
|
||||
Zit er bij dit motorblok een carburateur? (pierburg?)
Zoja, wat moet je ervoor hebben? |
|
||||
|
||||
De hendels van het stuur zijn het dikke,en hebben ze MFA?
Jan |
|
|||
|
|||
foto's intrieur?
|
|
||||
|
||||
Foto's toegevoegd, tevens de antwoorden:
Einddemper, redelijk volgens mij Blok en bak, niks mis mee, is 4 versnellingsbak. Prijs € 50,- compleet Linkerdeur is netjes, hoedenplank heeft gaten en vloerkleed is, zo te zien, goed (en zwart). Schokbrekers mogen weg, geen idee hoe goed ze zijn; € 30 voor alle 4 samen. Geen schuifdak, wel rubberen harmonica pookhoes; € 5,- 1.3 motorblok, zie foto's. Dikke hendels, geen MFA. Interieur foto's toegevoegd.
|
||||
|
||||
zo te zien is het een 1.3 NZ blokje
|
|||
|
|||
doe je de deurgrepen aan de buitenkant ook los weg, hoef de hele deur er nl. niet bij
|
|
||||
|
||||
Ik heb de auto nu volledig gedemonteerd. In principe kan alles los weg.
|
|||
|
|||
Quote:
Op de foto zag ik een trekhaak, wat wil je hiervoor hebben? |
|
||||
|
||||
Blokdelen van de 1.3NZ mogen ook weg,
Dynamo € 30,- Bobine € 20,- Startmotor € 20,- Radiateur € 25,- + tankjeboel enz. en de complete motorruimte in 1 koop € 70,- (zolang er nog niks los is verkocht ik dit mogelijk) kmstand is 160k En ook nog een nieuwe accu 45Ah van Varta over nu, € 60 (ook voor gegeven).
|
||||
|
||||
zwarte hoedenplank? en wat kost hij?
|
||||
|
||||
Ziten gaten in dus das niks meer helaas.
|
||||
|
||||
sorry, niet goed gelezen.. je had het al gezegd idd.
|
||||
|
||||
Klep heeft trouwens ook een gruwelijke oldskool spoiler erop zitten, klep met spoiler € 25,-