|
||||
|
||||
Achterpaneel/scherm compleet
Weet iemand misschien nog waar ik het Achterpaneel/scherm compleet kan krijgen voor de kleine achterlichtjes gaat om dit wat ik zoek:
Maar dan wel voor de kleine achterlichtjes mijn achterkant is wel aan vervanging toe weet iemand misschien nog waar ik deze kan krijgen mag ook imitatie zijn geen probleem.
|
|||
|
|||
clausvonessen.de kan je eens proberen!
|
|
||||
|
||||
Die website kende ik nog niet maar helaas daar kan ik geen plaatwerk vinden.
|
|||
|
|||
stond nog een nieuwe op Marktplaats geloof ik, orgineel vw (met bijbehorende prijs )
edit deze dus http://link.marktplaats.nl/414872732 Last edited by staande golf : 04-03-2011 at 16:21. |
|
||||
|
||||
Dat vindt ik een beetje te gek worden 500 euro voor alleen achterkant daar koop je bijna een sloop golf 1 voor.
|
||||
|
||||
probeer eens bij vw classic parts
Volgens ETKA is het art nummer 171 813 301 (B?) Kun je het beste even daar navragen.
|
|||
|
|||
etka nummer klopt heb hem van de week bij mij er in gelast...maar is niet meer leverbaar bij de dealer
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar je kunt wel nog proberen bij vw classic parts
|
|||
|
|||
Quote:
stond ook nog een andere gebruikte op marktplaats, ergens in belgie |
|
|||
|
|||
Quote:
Op de site van classic parts staat hij in ieder geval niet op, alleen het nieuwere model. Misschien dat de site niet up to date is, zou ze zelf even mailen . |
|
||||
|
||||
Quote:
de site is up to date. |
|
||||
|
||||
op ebay staat er ook nog 1 vragen ze ook 500 euro voor
|
||||
|
||||
is die van jou zo slecht dan?
ik heb bij mij de roestige stukjes er uit geslepen en nieuwe stukjes er weer in gelast. het onderste gedeelte , zeg maar 20 cm heb ik wel helemaal er in gezet maar dat is best te doen , en die onderplaat is nog overal te krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt op de site van classicparts ook bij de verfügbarkheitsabfrage zoeken (selekteer Zugang ohne vorherige Registrierung). Als je daar het artikelniummer neerzet, geeft ie wel de prijs aan met een geel blokje (volgens mij nabestelling of nachfertigung?!)