|
|||
|
|||
Audi avant 2.0tdi s-line 2005
hallo ik bied aan mijn audi avant 2.0tdi s-line uitgevoerd.
reden van verkoop is dat ik weer een benzine auto nodig ben. Audi A4 avant 2.0 TDI, ECC/PDC/S-line Kilometerstand: 159xxx km Carrosserie: Stationwagon (5 deurs) Brandstof: Diesel Bouwjaar: 2005 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Zwart metallic Motorinhoud: 1.968 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 103 kW (140 pk) Gewicht: 1.465 kg Gemiddeld verbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2) Motorrijtuigenbelasting: 373 - 401 per kwartaal BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting) Onderhoudsboekjes: aanwezig APK: gekeurd tot 2011 Opties en accessoires: klapsleutel met afstandbediening 6-versnellingen ABS Achterbank neerklapbaar Achterruitverwarming Achterruitwisser Afdekscherm bagageruimte Airbag bestuurder Airbag passagier Airbags hoofd Airbags zij Airconditioning Armsteun achter Armsteun voor Boordcomputer Buitentemperatuur meter Bumpers en spiegels in carrosseriekleur Centrale vergrendeling Climate control Cruise control Dakrailing Elektrische ramen voor + achter ESP Fabrieks radio/cd speler Getint glas Gordelspanners Handgeschakeld Hoofdsteunen achter Incl boekjes In hoogte verstelbare stoel(en) Lendesteun Lichtmetalen velgen Lichtsensor Mistlampen voor Nationale autopas Niet in gerookt Onderhoudsboekjes aanwezig Regensensor Spiegels electrisch Spiegels verwarmd Sportinterieur Sportonderstel Startonderbreker Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Toerenteller Traction control Variable interval ruitenwisser halflederen s-line interieur met s-line in de rugleuning pdc (parkeersensoren) Recent vervangen zijn de turbo alle filters en heeft een grote beurt gehad, ook heeft de auto de oliepomp modificatie gehad, dus geen verassingen achteraf. voor intresse mail. vraagprijs 15.750,-euro inruil mogelijk, bij aanbieden het liefst een paar recente foto's en vraagprijs. Last edited by Dirk : 31-03-2011 at 20:07. |
|
|||
|
|||
up
|