|
|||
|
|||
hallo,
eindelijk zo ver hij is verkocht nu op zoek naar 16v of G60 of de vr6 groetjes |
|
|||
|
|||
verkocht
op zoek naar iets anders leuk
|
|
|||
|
|||
zo ik zen vandaag bezig om hem klaar te zeten voor de verkoop zal blij zijn als de andere bij mijn op de oprit staat ze groetjes |
|
|||
|
|||
mk1 GTi cabrio is nu mk2 1.8
(op dubbelen webber weet nog niet wat zoiets kost maar komt er zeker op) fotoke en der zit al een bbs velg onder mat zwart http://img709.imageshack.us/img709/...pstukken026.jpg Last edited by mk1 GTi cabrio : 24-05-2010 at 16:10. |
|
|||
|
|||
dit was de opvolger van mijn GTi cabrio
maar nu op zoek naar een leuke GTi 16v op G60 vinden is iets anders groetjes |
|
|||
|
|||
ja heb meschien iets nieuw gevonden
gemakelijk is het niet en zeker niet om ze te vinden in belgie alle 2 16v de ene is heel jammer maar krijg ik in belgie niet op de baan denk heeft 1ruitenwisser arm(heb al wat mensen gevraagd voor info) de andere is ook proper een zwarte met de ebleemkes van 16v nog aan wezig ik hoop dat ik snel meer weet voor invoering te doen zijn alle 2 nederlandse GTi 16v hoop ook snel foto's te laten zien groetjes |
|
|||
|
|||
jawel heb en 16V gevonden alvast een paar foto's bena org met alle ebleemkes der op en aan tis een NL dus even alles na kijken voor invoeren wat denken jullie der van groetjes Last edited by mk1 GTi cabrio : 29-08-2010 at 18:27. Reason: golf GTi 16v |
|
|||
|
|||
oke na wat bellen in info vragen
gaat de koop door moet wel paar kleine dingen aanpasse voor hier in belgie op de baan te krijgen komt goed komt goed groetjes |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit,maar begrijp ik het goed dat je daar geen eenarmwisser mag hebben?
(van mij mogen ze die in nl ook verbieden,maar dat terzijde )
|
||||
|
||||
Hoezo verkoop je je auto nadat je hem net klaar hebt??
|
|||
|
|||
de mat blauwe wat een tussen oplossing of ja dat klinkt verkeerd,
waar ik eigelijk nog iets leuk van hem gemaakt. maar een leuke GTi zocht ik al langer,en deze nog zo goed als org maar tis gewoon golf GTi 16v de old glorie |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
BBS RS 15 inch 047 orgineel
ik heb ook al eeb leuke org velg gevonden tis wel ver van huis maar toch het zal er leuk onder staan wa denken jullie |
|
||||
|
||||
Ja ik zeg doen, wel eerst ff opknappen en polijsten!
|
|
|||
|
|||
hallo,
de gti is niet door gegaan dus de blauwe is nog even gebleven dit zijn nog een paar foto's van deze zondag morgen!!!! groetjes |
|
||||
|
||||
Misschien een keertje laten uitlijnen ?
|
|||
|
|||
ik heb er alles ff onder gezet voor paar foto's te maken maar ge hebt gelijk
(ik rij er eigelijk niet veel mee 1 naftbak op 2maand+dit waren zijn eerste 3km van dit jaar) voor de rest ziet hij der goed uit vind ik grt |
|
|||
|
|||
nog een paar foto's
grt |