|
||||
|
||||
Quote:
Gisteravond deze nog even van binnen bekeken
|
|||
|
|||
net op de A2 bij Weert . Een T2 blauw met wit dak
in super staat |
|
||||
|
||||
Yvon Jaspers
|
||||
|
||||
Quote:
Deze?
|
||||
|
||||
Quote:
zie ze `s nachts richting zwolle ook altijd staan. echt ontiegelijk veel vanacht nog mooie lading passat cc`s gezien
|
|||
|
|||
In Veldhoven een Golf MK2 in ratstyle met een koe op de imperial.
Staat geparkeerd vlakbij de stoplichten om de snelweg op te gaan. |
|
||||
|
||||
Net in Leusden ten hoogte van de Ijsbreker:
Bruine Golf Mk2. Gele koplampen. (Geen koplampglas, maar echt het lampje zelf) Goed laag. Bumpers met chrome bies. Velgen waren meen ik gewoon staal. Bestuurder had een witte jas aan, keek niet al te vrolijk! Vervolgens een paar honderd meter verder een USA Audi A4 B5 gezien (Zilver/grijs/wit, iets in die richting) meneer met vriendin. Vervolgens weer een paar honderd meter verder een rode Passat B2 (Variant, station, you name it!) met zijl over de motorkap, kon wat brandschade zien aan het linker zijscherm!
|
||||
|
||||
Zonet op de Hoofdweg in Damwoude een Koopmans autotransporter... maar dat was Alberto volgens mij niet... kon het zo snel niet goed herkennen trouwens.
|
|||
|
|||
nope was ik niet
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Vandaag in Kootwijkerbroek waar we aan het werk waren.
De Golf, zag er wel netjes uit. Jammer van die bumpers zo. Gewicht is 1010KG. verder staat er niks bij. Om de hoek stond nog een zilveren MK4 GTI. Last edited by Domi : 16-02-2011 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdag, A7 noordwaarts, 1600u.
wit met lichtgroen T1 busje, mooi ding! (ik in harlekijnpassat andere kant op )
|
|||
|
|||
Afgelopen maandag Ebut zn golfje op zn werk. Ik ben er 2x langsgereden maar van Eibert zelf geen spoor.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn nieuwe werk? In Grou? Ik zit van half acht tot vier lekker binnen
|
||||
|
||||
Vanavond, Servi op de rijksweg in Geleen gespot.
Handheld bellen, foei foei! En kom de laatste tijd geregeld een zilveren mk5 R32 tegen in Sittard / Geleen.
|
||||
|
||||
Ernst (Evelientje) vanochtend om 06:55 uur A58 thv Moergestel richting EHV
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Oss, de Passat VR6 van Frans voor z'n huis, en op de rotonde d'r naast kort daarna een laagvliegende witte mk2 GTI op BBS Rm's gezien.
|
|
||||
|
||||
In colmschate staan altijd twee golfjes 1. Vlak bij paul van gurp. Iemand van hier?