|
|||
|
|||
Golf 3 houd heel erg in met snelheid
Hallo,
Wij hebben afgelopen week een golf 3 gekocht via marktplaats. Auto leek in eerste instantie perfect in orde en ook de testrit verliep prima. Totdat ik gisteren dus alleen even ging rijden en er achter kwam dat ik totaal niet fatsoenlijk kan optrekken. Gewoon optrekken gaat prima maar zogauw je harder wilt optrekken zoals je bijvoorbeeld op de oprit van een autobaan doet dan begint die heel hard te schokken. Het gevoel alsof iemand constant aan het remmen is. Je komt dus met veel moeite vooruit aangezien het lijkt alsof er windkracht 10 van voren komt. Heeft iemand dit probleem ook eens gehad en waar zou dit misschien aan kunnen liggen? Gr |
|
|||
|
|||
kan een onstekingsprobleem zijn maar kan ook benzine toevoer zijn
|
|
|||
|
|||
bougie's wel goed in orde?
|
|
|||
|
|||
motorcode?
|
|
||||
|
||||
Benzine of diesel ?
|
|||
|
|||
Het is een benzine. golf 3 1.6 55kw
|
|
||||
|
||||
start ie ook slecht? precies zelfde probleem gehad,gaskleplichter was defect, maar heb het hele gasklephuis vervangen. was iets verbeterd, daarna nog de bobine vervangen en nou doet ie t perfect. kijk eerst maar eens naar de bobine
|
|||
|
|||
Quote:
Het starten gaat eigenlijk perfect. Hij start extreem snel. problemen beginnen eigenlijk pas in hogere toerentallen. |
|
|||
|
|||
dan is het waarshijnlijk de hallgever
|
|
||||
|
||||
Bij mij had ie (als hij na 10 minuten starten eindelijk loopt) bij doortrekken dat hij echt vaker compleet wegviel. maar wel weer oppakte. Hang m eens bij de dealer aan de computer. dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Kunnen ook nog de brandstofpomp, opvoerpomp enzo zijn. of gewoon eerst eens een beurt. wil ook wel eens helpen.
Succes
|
||||
|
||||
Hallgever heb ik inderdaad ook nog vervangen.
|
|||
|
|||
Ik denk de bobine.
Omdat ik dit ook een keer heb gehad bij veel gas geven viel de auto dood omdat de bobine lek was en een vonk via de behuizing weg lekte.
|
|||
|
|||
probleem is opgelost Verdeler vervangen en de bougies inclusief bougiekabels. Hij rijd als een zonnetje.
|