|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ook al op tyre stretcher gekeken kun je het ook goed zien. is er wel 185 45 16 ? volgens mij niet. mooie golf |
|
|||
|
|||
das alleen in de 15 serie volgens mij
|
|
|||
|
|||
ik maandag naar de spuiter geweest om te horen als mijnvelgen ook al klaar waren en ja ze waren klaar. ik doe de doos open om ze te bekijken waren de velgen nog niet goed droog en zit er nu een afdruk van de folie er in. dus de velgen moeten weer opnieuw worden gespoten.
ook nieuwe banden besteld pirelli`s 195-45-16. |
|
|||
|
|||
gister de auto weer opgehaald bj mijn zwager.
er zitten eindelijk nieuwe pouli`s op en nog wat kleine onderdelen zoals; bougie`s, bougiekabels, v riem, rotor en verdelerkap. |
|
|||
|
|||
ik kan aan een paar porsche velgen komen maar ik zit nu wat te twijfelen welke ik er onder zal zetten. de porsche of lenso`s
Porsche`s zijn 6j 16 inch hier even een foto van de porsche`s velgen Graag julie mening effe |
|
||||
|
||||
Porsches of Lenso`s?
Serieus...twijfel je hier over?????
|
|||
|
|||
Quote:
nee het is een grapje anders stel ik die vraag niet tog ? |
|
|||
|
|||
Zeker Porsches man! (daar hoef ik ook niet over na te denken hoor)
Waarom Porsches? 1-Kwaliteit 2-Exclusieviteit 3-Duurzaamheid Dat behaal je allemaal niet met een setje Lenso's he, onthoud dat. Je maakt er een mooie wagen van man als die porsches door gaan. |
|
||||
|
||||
indd mooi de lenzo`s eronder.
zoals roog zegt veel te open deze velgen |
|
|||
|
|||
heb de porsch velgen gekocht zal ze denk ik morgen er even onder zetten
|
|
|||
|
|||
Verstandig!
|
|
||||
|
||||
plaats eens even een foto nu ze er onder zitten staat veel beter dan ik gedacht had
|
|
|||
|
|||
Yuk! en: hihi... die roestige trommeltjes achter de velgen....
|
|||
|
|||
had laatst nog snel 2 foto`s gemaakt van de nieuwe velgen onder de auto
bij deze de foto`s nog even. en de roestige romeltjes is al wat aan gedaan |
|
|||
|
|||
staat dik...en ligt ook mooi laag. Veel beter dan die immitatie meuk!
|
|||
|
|||
Zozo netjes man! Ons oude golfje is in zeer goede handen
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja dankje altijd leuk om je oude auto weer terug te zien :P heb gister een straal machine gekocht ben bezig om wat velgen op te knappen. heb een setje verbreedstaal gekocht om te oefenen. bedoeling is om ze fluor groen te spuiten en dan waarschijnlijk onder de golf. |
|
|||
|
|||
heb mijn porsche velgen verkocht en inmiddels ook alweer iets anders gekocht
gepolijste keskin`s. Auto moest wel wat omhoog worden geschroeft kan allemaal net nu. ook naar drachten geweest zeer geslaagde meeting |
|
|||
|
|||
Wie kan of wil mijn wielkasten uitrollen.
in de buurt van friesland? schuur voor namelijk behoorlijk aan. heb de auto al aardig omhoog geschroefd maar schuurt nog steeds aan. wie kan of wil mij helpen. effe pbtje als je iemand weet Last edited by Ronald18 : 23-05-2011 at 17:49. |