|
||||
|
||||
raceland schroefset , golf 2
wegens overstap naar normale vering te koop een schroefset van raceland (en niet van interalloy zoals de titel verteld ) voor een golf 2.
set is in een goede staat , niet lek of krom , schroefdraad is gangbaar en niet verroest. gewoon een goede set. prijs voor deze set is 125 euro. Last edited by fptjb : 13-02-2011 at 20:08. |
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
Hoe oud is de set?
|
|
||||
|
||||
de set zit er bij mij nu 2 maanden onder en bij de vorige eigenaar heeft ie er 6 maanden onder gezeten.
ongeveer 5000 km. |
|
||||
|
||||
Ik heb op zich wel interesse, maar vraag me af waarom hij er bij beide al weer zo snel onderweg is gegaan.
|
||||
|
||||
de set is goed , niet keihard ofzo.
ik verwijder de set weer omdat ik gewoon toch meer comfort wil , ik vind het heel mooi staan zo'n verlaagde auto en heb ook altijd verlaagd gereden maar het zal de leeftijd wel zijn. ik doe de set niet weg omdat er iets aan mankeert ofzo. heb de prijs verlaagd naar 125 euro |
|
||||
|
||||
wie maakt me los.
|
|
||||
|
||||
uppie
|
|
|||
|
|||
waar af te halen?
|
|
||||
|
||||
staat duidelijk bij mijn profiel , in finsterwolde ( groningen ).
|
|
||||
|
||||
weekend up
|
|
||||
|
||||
upje , nu met foto van de set.
|
|
|||
|
|||
staat het erop dat het inter alloy is dan?
meende dat interalloy blauwe veren heeft! |
|
||||
|
||||
nee , staat er niet op maar het is mij ook verkocht als zijnde een interalloy set vandaar.
volgens mij is interalloy , blauwe dempers met rode veren. Last edited by fptjb : 13-02-2011 at 17:38. |
|
|||
|
|||
Quote:
bij een vaste set wel maar een interalloy schroefset heeft blauwe veer. dus denk dat dit zo'n goedkoop schroefsetje is. |
|
||||
|
||||
heb even gekeken , het is inderdaad geen interalloy , staat raceland op , maar deze kosten ook nog 288 euro nieuw.
zal de advertentie vernieuwen. |
|
||||
|
||||
verkocht !!
|