|
||||
|
||||
Quote:
Mooi!
|
||||
|
||||
Is er nog nieuws...
Ja! Sticker dump.com en Ton Schuiten modelauto's hebben al weer toegezegd erbij aanwezig te zijn als kraamhouder. Gisteren ook een mail terug gehad van Skoda club Nederland. Deze zijn uitgenodigd als "gast club" wij bieden ze de ruimte om 10 van hun mooiste, meest bijzondere, of oudste auto's te showen, eventueel met een club kraampje. En we kregen een positieve reactie van ze terug, skoda club Nederland is van de partij!
|
|||
|
|||
Helaas niet aanwezig ivm vakantie!
|
|
||||
|
||||
Jammer skinny!
|
||||
|
||||
Gratis toegang vanwege de flyer haha waarschijnlijk wel aanwezig!
|
||||
|
||||
Je ovaal zal waarschijnlijk weer de oudste zijn!
|
|||
|
|||
andre, ik kom dit jaar wsl weer joinen... maar hoop dat ik met mn eigen golf1 cabrio kom...ben ermee bezig eentje aan te schaffen, maar zit op het moment in nepal, kom over 5 weken thuis... heb er nu een gereserveerd in duitsland en haal hem als het goed is in maart op
verder komen we uiteraard weer met een zooitje.. net als vorig jaar.. heb nu mensen uit duitsland die bij mij op vakantie zijn in die tijd uit keulen, zij zullen het daar in duitsland ook even promoten en wie weet komen er nog meer duitse fanaten die kant op zou iig leuk worden, als het weer dit jaar wel meespeelt:P de groeten!!
|
||||
|
||||
Ook wij weer , met de hele club dit keer.
Hey Andre,
Wij zijn er dit jaar ook weer natuurlijk. Ik hoop nu met z'n allen. Ik zal gelijk op zolder ff kijken of ik nog wat mooi weer heb dan geef ik dat aan jullie als je het de week er op weer mee neemt naar ons. We hebben het grasveld er ook weer bij als het goed is. p.s hoe staat het ervoor met je project ? Last edited by vw-sportmania : 09-02-2011 at 20:10. |
|
||||
|
||||
@ VW=religion Zou leuk zijn als er wat meer oosterburen aanwezig zijn, zover is Arnhem de grens niet over!
hoop je te zien met de golf ! cabrio. @John sportmania, Slechter weer dan verleden jaar kunnen we beide niet hebben!
|
||||
|
||||
weersverwachting !
Quote:
@Andre Ben nu aan het sparen op zolder ik heb al wat lichte zonnestralen en schapenwolken |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel weer aanwezig.
|
|
|||
|
|||
denk dat ik ook wel ff langs kom met de Polo 86c en de Golf MKII GTI
vanuit Beuningen is toch om de hoek lijkt me een leuke meet!!! |
|
||||
|
||||
Beuningen is zeker om de hoek, en wij doen er erg ons best voor en weer een leuke meet neer te zetten!
|
|||
|
|||
Quote:
hehe dat zeker ik zelf zal denk ik wel met de Golf komen en dan vraag ik een maatje van me of ie met mijn Polo wil komen :P dus dat komt goed!!! ik heb m ook meteen bij ons op het forum gezet |
|
|||
|
|||
Quote:
Aanwezig, maar spijtig genoeg als bezoeker
|
|||
|
|||
ben ook aanwezig als bezoeker heb geen vw meer
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij met de Audi
Nog meer Audi rijders uit de omgeving erbij?
|
||||
|
||||
Je bent, met of zonder schade van harte welkom!
|
|||
|
|||
en komen er al een beetje veel mensen??
wij van Real Tuners komen met mijn Golf MKII GTI en Polo 86C en we hebben nog een Golf 4 dus word gezellig dagje