|
||||
|
||||
bij volkswarenhaus,heb ik ze gekocht voor ongeveer 50 euro
Last edited by d-ick : 06-02-2011 at 10:02. |
|
||||
|
||||
Evenals de bumpers met chrome bies?
|
|
|||
|
|||
oke bdankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
Dankjewel, ik heb de koplampen uit Essen. Hier ben ik ze niet tegengekomen. Misschien heeft Stroeve Motorsport ze ook.
|
|
||||
|
||||
Deze komen het meest in de buurt, anders ff marktplaats of Ebay kijken, succes
http://www.stroevemotorsport.nl/Koplampen/pagina-15/ |
|
||||
|
||||
Ben vandaag weer verder gegaan met de Golf.
Heb vandaag de hele uitlaat opmaat gemaakt en afgelast. Voorpijp opmaat maken. Middendemper passen. Uitlaat eronder gepast. Voorpijp helemaal afgelast. Middenstuk afgelast. Einddemper afgelast met uitstuk. Volgendeweek zaterdag gaat alles eronder. |
|
||||
|
||||
mooi vakmanschap!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
super mooi project!komt prima voor mekaar zo te zien!past de vr6 uitlaat eigelijk ook op een r32 motor uit golf4?past de r32 remmerij gewoon op de vr6 achterbrug?welke remleidingen gebruik je?ben wat info aan het verzamelen.
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! Last edited by DeeDub : 26-02-2011 at 00:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja daarom heeft ie hem aangepast.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 26-02-2011 at 00:57. |
|
|||
|
|||
waarom heb je geen bochten gebruikt bij je uitlaat? net las werk trouwens!
|
||||
|
||||
dat kan ook vanwege de grotere diameter gedaan zijn
|
|||
|
|||
Super project.
Hoop je een keer te zien in de regio.
|
||||
|
||||
Quote:
ja want in grotere diameter zijn geen bochten, komt de doorstroming idd niet echt ten goede, daarnaast waarom geen voorpijp met dezelfde diameter? maar goed mooi project, alleen bepaalde dingen had ik toch echt anders gedaan
|
||||
|
||||
de voorpijp was de originele uitlaat van de r32 en die is gewoon aangepast zodat de hij tussen het blok en carroserie pasten en alle flenzen netjes passen met originele pakkingen, de kat is er tussenuit en de pijp iets ingekort en vanaf daar is het custom made
|
|
||||
|
||||
ik bedoel dat hij de hele uitlaatlijn naar 7cm vergroot, en dat dat misschien de rede is waarom hij het spruitstuk moest aanpassen.
Maar de flens van de r32 is dus ook anders. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb de voorpijp van een MK4 R32 gebruikt, moest wel nog een beetje aangepast worden. De R32 remmerij achter kan je niet zomaar op je VR6 achterbrug schroeven. Bij een VR6 achterremschijf (met uitzondering van syncro) zit er schroefdraad in de remschijf. Bij een R32 achterschijf zit dat niet, die is namlijk 4-motion. Daar schroef je je wielbouten niet in de schijf, maar in een naaf. Ik gebruik normale remleidingen. Last edited by stinky : 27-02-2011 at 22:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb daar de spullen niet voor, een klein beetje buigen gaat wel lukken. Maar de kans dat het lelijk wordt en/of scheurd is best wel groot. Alles onder verstek zagen leek me de beste oplossing. Last edited by stinky : 27-02-2011 at 22:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee voor de doorstoming is die inderdaad niet ideaal, maar had weinig keus. Ik heb geprobeert zo min mogelijk hoeken te lassen, zo veel mogelijk recht, of flauwe hoeken. Watvoor dingen had je anders gedaan? Last edited by stinky : 27-02-2011 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je hier uit de buurt dan? Wie weet komen we elkaar dan wel een keer tegen. |
|
|||
|
|||
Mooi gedaan hoor, en omdat je geen buigmachine hebt heb je het toch leuk opgelost.
Er kunnen zoveel dingen anders ,maar respect voor je werk hoor Last edited by Domi : 26-02-2011 at 18:30. |