|
||||
|
||||
Knap geil kleurtje Mc-Jap
Nog effe de laatste details erop en scheure met die handel. |
|
||||
|
||||
He luitjes
Bedankt voor de reacties hij is me nu wel naar het zin zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht zo,n passat met oranje spiegels leuk Dus dacht moet de wielen maar zo doen Spiegels mischien ook nog |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja bijna Nu hugo en Bas hun wielen ook nog spuiten en er zijn nog 2 stoere bakken bij Dat word vel blauw en rood |
|
||||
|
||||
Quote:
MEGA spoiler jongUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Voor de bigmacs krukje er bij en eten maar |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Idd Jap gaan we binnenkort even regelen
|
|
||||
|
||||
Mooi gebakje neef. Dat oranje staat juist vet.
|
|||
|
|||
ben het met de pul eens kleurtje past niet bij de rest van de auto!
|
||||
|
||||
Quote:
zijn jullie dan de enigen die niet snappen dat het daarom gaat jappie ik zeg het vloekt perfect |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja weet het Zo zien ze me teminsten ook rijden En als de kleur verveelt verf ik ze zo weer over Ist wat voor onder de jou we ?ow shit zelfde kleur Hoe ist verder Gr Siep |
|
||||
|
||||
Verder iedereen bedankt voor jullie reacties!
Net al ff een grote rond rit gemaakt samen met de vrouw Eerst autotjes al ZOEK gereden dus dikke prima @Hugo we gaan snel jou wieletjes Blauw maken @Roy . Vloeken mag niet ,is vandaag zondag Iemand nog ideen? leuke kleurtjes in de aanbieding Of ideen over wielen! wil mischien porsche c2 er onder hebben,iets groter! Komen de PKtjes ook op de weg |
|
||||
|
||||
Je bent goed op weg siep het wordt weer leuk op links van de weg.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is dat Jopie! |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben al een setje 18" hoepels aan het klaarmaken voor onder mijn beige gebakkie(zijn jullie ook handig met mijn auto voorzien van een 2.5tdi????) hier verder alles prima en bij jou? gr. martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk |
|
||||
|
||||
De Pul en JETTA MK1 '82
Jullie passen niet in dit topic Last edited by A.D GOLF1 1976 : 06-02-2011 at 21:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
wij komen beide niet uit HALLUM denk dat het probleem daar in zit
|
||||
|
||||
Quote:
|