|
||||
|
||||
Ben de afgelopen weken weer verder gegaan aan m'n project.
het heeft een tijdje stil gestaan i.v.m. verhuizingen, verbouwingen en andere family car. Een Audi A4 avant. We hebben het dashboard erin gezet, tellerbak erin gezet. Een plateu voor het schakelmechanisme ontworpen. dashboard met R32 tellerbak. verhoging voor plateau schakelmech. lassen. plateau voor schakelmech. erin lassen. plateau erin. schakelmech. erop gezet. plateau gespoten. |
|
||||
|
||||
geen g4 dash?
tellerbak makkelijk? ik heb een a3 tellerbak en wilde die in men3 maken maar past van geen meter en lijkt ook niet mooi
|
||||
|
||||
Ik had een R32 dash, maar vond het niet mooi staan, er rijden er al teveel golfjes mee. En het kwam te ver naar voren toe, ik zat met m'n poten tegen de onderste dashboardkappen aan.
Dit is de beste en ook nog de meest originele manier. Last edited by stinky : 03-03-2011 at 23:47. |
|
||||
|
||||
Super project dit, je bent ook al een poosje bezig zie ik.
Zal ook nog wel even duren zo te zien. Hou je project in de gaten, en ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
Ik ga er van het weekend hard tegen aan. het is dan de bedoeling om het interieur af te hebben.
|
|
|||
|
|||
dik project zal aardig lopen vooral straks met 4motion (y)
|
|
||||
|
||||
Ik heb gister m'n uitlaatdempers opgehaald voor de Golf.
Er komt 70mm RVS onder, van voor tot achter. Vandaag zijn we hard bezig geweest om in ieder geval het interieur af te hebben en eventueel wat andere dingen (moet nog genoeg gebeuren). 2 dempers en een stuk uitlaat, alles RVS 70mm. We zijn vanochtend begonnen met opruimen, er kwam echt een hoop uit. We hadden de Golf ook af en toe als opslag gebruikt. Stofzuigen en schoonmaken. Alle isolatie weer op z'n plek. Voorste stuk tapijt erin. Achterste gedeelte van het tapijt erin. Schakelmechanisme erin. De voorstoelen erin. Toen zijn we maar aan de voorkant begonnen, de koplampen erin. Grill erin. Steenslagplaat pasklaar gemaakt. Helaas kon niet de voorbumper er, ik was vergeten de glijstukken die op de zijschermen zitten te bestellen. Daarna de achterbumper erop gezet. Het begint nu weer echt de vormen van een auto aan te nemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Op je dak? Serieus vet, en die dunne bumpertjes maken het helemaal af! Heel tof project! |
|
||||
|
||||
haha, die is van een A3, 2009 model.
|
|
|||
|
|||
Netjes man!!
Heeft het blok al gelopen in je auto? Ga zo door.. |
|
||||
|
||||
Nee helaas nog niet. als de uitlaat eronder zit ga ik daarmee beginnen.
|
|
||||
|
||||
nice,mooi ook dat je overstapt naar dunne bumpers,vind ik persoonlijk ook veel gaver.
|
||||
|
||||
netjes!, maar ga je de 4motion er nog onder proberen te krijgen?
bijna alle gasten waarvan ik weet hebben de tunnel aangepast of complete tunnel van syncro ingelast. best wel een werk. ook de brandstoftank heb je dan nodig van een syncro en het reservewielbakje word verplaats en ook een chassisbalk achter onder is extra ingelast voor de syncro.. je moet dus complete bodem van je koets slopen. heb er zelf ook over gedacht om mijn mk3 om te bouwen naar synchro maar de auto is compleet afgebouwd en dan is het een grote stap om weer de boel uit elkaar te trekken. uitlaat kun je weer wegsmijten ook je uitlaatspruitstuk complete achteras behalve je remklauwen, dus schijven en al schroefpoten van achter zijn anders die kunnen dus ook in de verkoop.. al met al een allejezus groot project 400 pk is volgens mij best te rijden op de vooras niet dat ik dat heb heb nog wel een must have voor de golf 2/3 syncro een brandstoftank van een rallye ligt hier nog op de plank succes verder |
|
||||
|
||||
Ik wil wel naar quattro, maar eerst moet hij rijden.
Ik pas dan ook m'n interieur aan, brandstoftank komt dan binnenin. Volgens mij is m'n tunnel hoog en breed genoeg voor de cardanas, het schakelmechanisme zit toch al binnenin. De wielbak wordt eruit gehaald en komt dan niets voor in de plaats. Uitlaat zal dan worden omgelegd. Dan hebben we weer wat te doen, zo moet je maar denken |
|
||||
|
||||
Ben vanavond even verder gegaan om m'n voorbumper erop te krijgen.
Hier het resultaat. (let niet op het kleurverschil, auto moet nog naar de spuiter) |
|
|||
|
|||
Wordt echt een mooie auto man!
Die R32 remmen staan ook echt dik onder deze kleur auto. Misschien tot morgen bel je morgen nog wel!
|
||||
|
||||
heel mooi dit! succes!
|
||||
|
||||
Welke kleur ga je hem spuiten?
|
||||
|
||||
ik neem aan dezelfde kleur,aangezien hij net z'n motorruim in die kleur heeft gezet....
|
|||
|
|||
eej,
ziet er super uit dit even een vraagje, heb je die koplampen nieuw gekocht? zoek nog zon setje maar kan ze nergens vinden suc6 verder |