|
||||
|
||||
schuuropruiming
2 stk. banden minerva 215/40/16
ruim voldoende profiel banden hebben aan 1 kant aanloop schade 10,- per stk ================================================== ======= splinternieuwe Hella tussenplaat voor een golf 3 Superdik in combi met volledig rode achterlichten! was nieuw 175 gulden 50,- ================================================== ======= ex dub05 edition walter stuur (golf 2 / passat?) voorzien van creme leder met g60 logo in relief 25,- (is vies en stoffig op de foto) en golf 2 stuur ( 5,-) ================================================== ======= hoogglans gepolijste RVS ringen voor verbreed staal 15 inch (7,5 cm breed) kunnen er zo in geklemd worden 75,- ================================================== ======= bbs rm rand 0.5J geen schade/is geglaspareld of gestraald 15,- ================================================== ======= thule dagdrages golf 3 3drs 35,- afhalen in almere,
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 09-10-2011 at 15:59. |
|
||||
|
||||
kan iemand deze verplaatsen naar onderdelen? bvd
|
||||
|
||||
Die veren, hoeveel verlagen die? eventueel foto van toen onder je mk4
|
|
|||
|
|||
Quote:
wie wat waar veren |
|
||||
|
||||
ik heb geen info of foto's van de veren op een golf 4, heb ze los erbij gekregen. weet er helemaal niks van
|
||||
|
||||
banden weet ik mischien iemand voor....
ik link dit topic ff... wie weet hapt ze toe...
|
||||
|
||||
Quote:
mocht dit niets worden dan heb ik wel interresse |
|
||||
|
||||
wie het eerst komt mag ze hebben..
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
zou dat g 60 stuur passen op een golf 2 van 88 ?
en kan je dit verzenden naar belgie ? indien de prijs meevalt wil ik die wel hoor en uwe inbox is vol |
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Verzenden na betaling is geen probleem, de sturen hebben beide in een golf 2 uit 91 gezeten
|
||||
|
||||
Die veren zullen toch ook wel onder een bora passen? Zo ja dan heb ik wel interesse. Waar ergens te bezichtigen/ophalen?
grtz
|
||||
|
||||
dakdragers nog aanwezig?
|
||||
|
||||
Dakdragers nog aanwezig, veren niet meer, weggegooid
|
||||
|
||||
Ah jammer, helaas pindakaas dus :P
|
||||
|
||||
"hoogglans gepolijste RVS ringen voor verbreed staal"
Heb je toevallig foto's van deze ringen op een velg ? En gaan ze passen op een 7.5J en 8J Stalen velgen ? |
|
||||
|
||||
Ik heb geen foto's van de ringen gemonteerd, je mag altijd langskomen om te passen
|
||||
|
||||
Gaat hem niet worden voor de vakantie maar ik hou het in gedachte.
Denk alleen toch door de twee verschillende maten van mijn velgen dat het niet zo makelijk goed komt |
|
||||
|
||||
Even meten.. Ze zijn in totaal 7,5 cm hoog dus zo diep moet je rand minimaal zijn.