|
|||
|
|||
ik heb vernomen dat ie weer actief is
weet niet of hij nu eerlijk handelt of weer oneerlijk maar wou het toch even melden hier linkje mp http://verkopers.marktplaats.nl/12631533 linkje speurders http://www.speurders.nl/overzicht/a...d-74403130.html http://smr-cars.nl/index-1.html Adres werkplaats/showroom: SMR-Cars Wiltonstraat 3 9403 AV Assen Tel.: 0592-371044 email: info@smr-cars.nl KvK nr. 01138476 staat op ander adres geregistreerd namelijk: Oosterhoutstraat 88 (dit is een kamerverhuur pand) Last edited by babsvw : 07-11-2010 at 20:06. |
|
|||
|
|||
in ieder geval wel weer lekker wazig allemaal
|
|
|||
|
|||
Ik wil graag even reageren op iets wat ik hier gelezen heb.
Het bedrijf SMR-Cars wordt hier genoemd. Ik maak daar zelf deel van uit, en vindt het jammer dat dit soort berichten geplaatst worden. Deze thread heeft toch een negatieve klank (en vaak terecht gezien de vele oplichtingen die plaatsvinden), en dat kan schade aan een bedrijf aanrichten. SMR-Cars is een nieuw bedrijf en is volop in opbouw. En om dan zomaar een bedrijf noemen ivm met oplichtingszaken, zonder dat diegene eerst informatie in wint over dat bedrijf, gaat me toch te ver. Wij zijn een bonafide bedrijf, met kwaliteit en betrouwbaarheid. Ik wil iedereen uitnodigen om dat persoonlijk te ervaren. (dus babsvw, je bent van harte welkom) En nu ontvangen wij berichten van anderen, dat wij in verband worden gebracht met oplichting. Dat kan natuurlijk niet zo maar ! Dus mijn verzoek aan leden van dit forum: noem niet zomaar een bedrijf, maar check eerst alles even. Groet SMR-Cars Last edited by beijtje1 : 14-11-2010 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou deze zin dan even veranderen |
|
||||
|
||||
Quote:
Originally Posted by beijtje1 Wij zijn een malafide bedrijf, met kwaliteit en betrouwbaarheid. Groet SMR-Cars Hij is gewoon de g vergeten in de zin hoop ik voor em hahahahaha omdat ie geschrokken is waar ze van beschuldigd worden
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk en goed om je als newbee aan te melden,en gelijk even te zeggen wie je/jullie wel zijn. Maar leg dan ook eens uit wat er gebeurd is,en wat je/jullie er evt aan gedaan hebben om dit op te lossen....?wel zo netje's. Nu lijkt het m.i meer op een ''reclamepostje'' maar onderstaand is geen reclame....? Bron Dikke van Dale: Je hebt gezocht op het woord: malafide. ma·la·fi·de bn, bw te kwader trouw; onbetrouwbaar ma·la·fi·de bn, bw te kwader trouw; onbetrouwbaar (Tippie mijnerzijds:Volksforum zoekt ook nog altijd sponsors volgens mij ) |
|
||||
|
||||
Bonafide is wat anders dan malafide, beste woordvoerder van SMR-Cars.
Hoop niet dat je ambities hebt in de advocatuur oid met zo'n woordsverwisselingen.
|
|||
|
|||
Oeps, slip off the fingers
Bedankt voor jullie attentheid |
|
|||
|
|||
in ieder geval nog steeds weer lekker wazig allemaal
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan gebeuren,maar wel een hele vervelende,en niet 1 lettertje haha maar het verhaal/klacht en/of de oplossing daarvan is mij in ieder geval nog niet echt duidelijk? |
|
|||
|
|||
om ff op jou ''babbilonische'' spraak/type-verwarring terug te komen
Ik lees net je adv op MP ff door,ff een stukje letterlijk uit je adv: hallo heb een complete golf g60 op kenteken voor onderdelen complete kenteken is ook tekoop (kan aan mij liggen hoor?) maar de vetgedrukte tekst,lijkt mij toch een beetje tegenstrijdig op onderstaande 1e post van je... Quote:
Last edited by Geditionone : 14-11-2010 at 19:03. |
|
||||
|
||||
Malafide was misschien dus toch het juiste woord.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
in mijn tekst staat ook ik weet niet of jullie nu eerlijk of oneerlijk handelen,
maar gezien mijn eerdere ervaring met de heer P.W. lijkt mij het niet verstandig dat ik ''gezellig'' bij jullie kom kijken en had het hier geplaatst omdat ik mijn daarom ook goed voor kan stellen dat anderen ook geen zaken meer met hem willen doen (en dan bedoel ik de mensen die eerder door P.W. opgelicht of bedreigd zijn) |
|
|||
|
|||
Quote:
de eerste die dat doet............moet bij MIJ nog geboren worden.........(maar dat ff terzijde).... Maar nog steeds heeft degene die zich hier als ''forum-newbee'' gemeld heeft, En zijn ''excuusverhaal''heeft gedaan,zijn verhaal nog niet echt toegelicht? |
|
||||
|
||||
Iemand ook nog bekend met een marktplaats dakhaas Merijn Kortman?
ergens uit brabant volgens mij.. gr. |
|
|||
|
|||
Quote:
ls je dat kutjoch aan de andere kant van NL bedoeld die al veel mensen voor heel veel geld heeft opgelicht +instanties en gemeente enzovoorts..10 duizenden euros genaamd PATRICK. ja die is nog steeds actief met vw spul (pas in elk geval ineens weer). als je hem mailt heeft hij ook nog steeds dezelfde mail gouvinkgoudvink@hotmail.com ..alleen doet hij nu alsof zijn neus bloed en zegt hij (korte versie) : sorry meneer we zijn een bedrijf SR (dat in slecht nederlands) ben ook opgelicht door de pukkel. vandaar dat ik hier nog regelmatig check Last edited by Christiaan : 20-02-2013 at 10:51. |
|
|||
|
|||
hoi
Last edited by Funbuggy : 03-02-2011 at 18:52. |
|
|||
|
|||
O dus dat is nummer zoveel van de lijst gewoon aangifte doen hij is bekend bij justitie
gaan ze vanzelf weer onderzoek naar hem doen......denk ik |
|
||||
|
||||
Ik heb laatst hetzelfde meegemaakt, maar dat was met een andere knakker via MP.
Ik had gelukkig wel zijn 06 en adres. Ik heb hem met een paar grote jongens een bezoekje gebracht, dat is niet de juiste oplossing, maar de Politie kon er helaas niets mee. Dus heb ik het zelf maar opgelost. |