|
||||
|
||||
Verkocht --- Jetta mk2 1.6 wegenbelasting vrij
Mag naar het archief, auto gaat naar Marokko...(volgens mij)
Aangeboden wegens overcompleet: Originele Jetta mk2 4-deurs met bruin interieur. Gordels achterin. Originele spoiler, trekhaak en luxaflex aan de binnenkant van de achterruit. APK tot juni van dit jaar. Banden rondom netjes, de Speedline wielen op de site zitten er ook bij. Eind vorig jaar nieuwe bougies, verdeelkap en rotor gehad. Staat al stil sinds kerst vakantie, maar er kan mee gereden worden. Verbruik te zien op: http://www.fuelly.com/driver/dabrt/jetta De auto ziet er redelijk netjes uit. In de bestuurders deur een deukje en een roest plek op het voorspatbord. Achter in het scherm zit ook wat roest. De auto is origineel Nederlands en op kenteken gekomen op 2 januari 1987, maar reeds op 13 november 1985 gebouwd. Hij is door de belasting wegenbelasting vrij verklaard. Inclusief brieven belastingdienst en het geboorte certificaat van de Volkswagen fabriek. Geboorte certificaat: Belasting brieven: Kenteken: RK-54-DZ Km stand: +/- 204243km APK: 4 juni 2011 Vraagprijs 1000 euro. Hij is weer mooi schoon hoor ;-) De rest van de foto's is hier te vinden.
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 13-02-2011 at 10:03. Reason: Mag naar het archief. |
|
||||
|
||||
Hé een Jetta Elan, ooit de meestvoorkoemnde versie, zie je nu nooit meer.
Ik heb nog een handvol van die naafdeksels te liggen voor de liefhebber.. vallen blijkbaar makkelijk uit de dop. Jens |
|
||||
|
||||
Heb je misschien ook nog de buitenste ringen? Daar zitten beschadigingen op. De doppen heb ik vast gezet met een boutje
Laatst was ik op zoek, maar kon er toen niets van vinden.
|
|||
|
|||
Alles leuk, alles aardig, issie gratis??
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad wel een goed punt. Topic aangepast.
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, alleen de kleine doppen, stuur de volgende eigenaar maar naar me toe alstie interesse heeft ;-) |
|
||||
|
||||
Een goede morgen upje
|
||||
|
||||
Stop hem maar in het archief.