|
||||
|
||||
Mijn golfje
Goedemiddag,
Op tweede kerstdag kreeg ik van mijn schoonmoeder te horen dat een kennis een mk2 had staan, die zo af te halen was. Graties. En dat laat ik me geen 2x vertellen. Op tweede kerstdag zijn we ook wezen kijken en een week later was hij al in mijn bezit . Echter moest de auto nog wel gekeurd worden. Op een nieuw bandje na en een draagarmrubber is de golf vlekkenloos door de keuring gekomen. De kilometerstand is 190.000 en er zijn geen mankementen. Echter was de kleur dof-rood, niet zozeer roze, maar dof. Nu heb ik me een hele tijd uitgeleefd en (bijna) de gehele auto gepoetst. En het resultaat mag er wezen. Ook heb ik de casettespeler eruit gesloopt en hier een bluetoothradio'tje voor teruggeplaatst. Hier enkele foto's: Deze waren dus te groot, ze komen er aan. Last edited by reverze : 30-01-2011 at 13:09. |
|
||||
|
||||
das een net ding voor niks!
|
|
||||
|
||||
haha das idd een leuke meevaller....
|
|||
|
|||
grappigding, zo iets heb ik nou nooit zo goedkoop:P:P
|
|
||||
|
||||
ik zou er een gti lip onder zetten lijkt i meteen een stuk dikker, idd een heel net ding voor niks
|
|
||||
|
||||
En wat bedoel je met een gti lip?
En ik las wel vaker dat mensen een kennis hadden met bijv. Een auto voor niks, en dacht ook bij mijzelf dat mij dat nooit zou gebeuren. Dus ik voel me nu wel vereerd. Haha. |
|
||||
|
||||
Dit is een GTi-lip.
Mooie Mk2 trouwens die je gekregen hebt.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie het verschil niet zo? :P |
|
||||
|
||||
wel onder de voorbumper kijken
|
|||
|
|||
geen gti lip eronder. Geen porum. Gewoon plat gooien dat ding!
|
||||
|
||||
Quote:
GTI spoiler en platgooien !!! Yeehaa !!
|
|||
|
|||
Als je echt plat gaat past die GTI lip er niet meer onder
|
||||
|
||||
indd bram gwoon goed plat gooien dan is die gti lip nergens voor nodig
|
|
||||
|
||||
Ik rijd ook gewoon met een normale cl lip, en die schuurt ook over alle drempels.. dus een gti lip gaat dan niet passen..
Idd verlagen lijkt mooi Nette auto voor nul euro!!
|
||||
|
||||
Nou zeg dat is ff mooi meegenomen, voor niks een nette mk2
Gti lip is inderdaad niet nodig denk ik netjes verlagen leuke velgjes, en klaar is kees hier een kleine indruk van jou verlaagde golf |
|
||||
|
||||
Platte bandjes en inderdaad verlagen die hap