|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee welke Jeroen, maar dat is wel tof
|
||||
|
||||
Zonet in Groningen in de Huygenstraat een mooie rode Golf MK3 met zwarte Porsche velgen
|
|||
|
|||
Quote:
goed laag is-ie in ieder geval wel
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Servi, Donker blauw, donkere achterlichten, paar vieze deukjes. En de gepolijste c2's in de winter! dat is Servibruls (forumnaam) |
|
|||
|
|||
Quote:
Thats me.. In idd erg slechte staat.. behalve motorisch loopt ie nu eindelijk lekker, met dank aan het blok van Alberto Echter is er hopelijk vanaf woensdag hoop als de schadeexpert is geweest En zo oud is ie niet, is van 91 3 maanden niet meer gewassen enz.. Ben er helaas niet meer trots op maar er word aan gewerkt
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmz moet eens wat beter gaan opletten oid want die heb ik nog niet zien rijden in Hoogeveen |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent ook 'n ongelofelijke schooier met die ketel van je hè! Zo'n nette bak, maak daar nou eens wat van, flapdrol!
|
|||
|
|||
Quote:
Jonghuu |
|
|||
|
|||
Quote:
Rika toeterde Last edited by Alberto : 29-01-2011 at 23:03. |
|
||||
|
||||
Da Breadfan
|
||||
|
||||
Quote:
En zojuist Ebut en gemalin hier in de straat gezien. Ebut, blokkie ligt al bijna helemaal uit elkaar, morgen maak ik 't effe af en gaat ie 't rek in bij de rest. Uitlaatje is al besproken en daar wordt iemand anders gelukkig mee. Je bent wederom bedankt. Nu alleen van de week weer effe ergens een plankje vandaan halen om dat gesloopte karretje mee te maken. Had er natuurlijk niet aan gedacht dat die koppeling waar ik hem aan vast had, aan een krukas vast zat die opeens zou draaien waardoor het blokje op de grond kletterde.
|
||||
|
||||
Ja, dat ging iets lomper dan ik verwachte, maar shit happens
Wederom graag gedaan dude
|
||||
|
||||
Hier nog een MK1 gespot op Google Streetview.
'Meneer, uw kentekenplaat is niet op de juiste wijze gemonteerd'
|
|||
|
|||
Quote:
Culle aka JK Wheels |
|
||||
|
||||
vanmiddag gespot net voor burgum,mexicobeige mk1 met 'fram' op de zijkant.
geen idee wie het was
|
|||
|
|||
Quote:
man had een XXL Sigaar in de hoek van de mond zeker |
|
||||
|
||||
Quote:
en waarschijnlijk houten klompen met verfresten.....
|
|||
|
|||
Quote:
nee man is ook chauffeur Last edited by Alberto : 02-02-2011 at 17:05. |
|
||||
|
||||
Begin van de avond, een rode golf 2 (breadfan ?) in Kerkrade geparkeerd op de Duitse helft van de straat