![]() |
|
|||
|
|||
![]() heey allemaal
![]() ben een beetje onbekend in het onderwerp van corrado's maar ben er wel stapel gek op en ik heb er bijna een maar moet nog overschrijven.... Maar ik had een vraagje Hoeveel zou deze ong opbrengen? Volgens mij 140dkm op de klok G lader goed geen vocht tussen de slangen van de g lader starten en lopen 18 inch velgen merk onbekend ![]() Voorbumper moet opnieuw gespoten worden ivm stoep schade leren interieur ![]() ![]() Graag jullie mening en reactie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem wel eens vaker gezien... Weet alleen eff niet waar..
Voor een goede G60 ik denk ong 1200,- maar dan moet ie wel netjes zijn |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
komt uit omgeving stadskanaal vaak bij de mac? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paar tientjes moet wel lukken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
...-.- ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is natuurlijk onzin, maar ik denk dat je voor een auto in deze stijl wel echt een liefhebben van dit soort auto's moet treffen om er een leuk bedrag voor te krijgen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat snap ik wel maar zal t maar zo weinig opleveren? 1200? ik had echt veel meer verwacht ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die komt me bekent voor, had die niet de voorkant in mekaar door een ongeval ?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is deze zelfs bijna ooit in een sloot beland. Er zit in ieder geval een flinke geschiedenis achter deze Corrado. Wil niet zeggen dat ie slecht is. Als je van deze stijl houdt is dit zeker een leuke bak.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, ze zou eens op het Corrado Forum naar de geschiedenis van deze Corrado kunnen vragen. Ik heb net gezocht naar wat informatie maar ik vind niets over deze Corrado. Wellicht zitten er op het Corrado Forum mensen die er wat meer over weten.
![]()
|
|||
|
|||
![]() is er gekend ja, met naam en toenaam (iig wie de originele bouwer was)
|
||||
|
||||
![]() De eigenaar van deze auto is +- een half jaar geleden in de bocht van musselkanaal naar stadskanaal eruit gevlogen. Kan er helaas niks meer over vinden op 112 kanaalstreek. Zou voor deze ook niet al te veel geven maar dat is mijn mening.
|
||||
|
||||
![]() Deze Corrado heeft inderdaad een ongeluk gehad. Heb je de bodem ook kunnen bekijken? Als ik jou was zou ik nog eens goed over nadenken...
EDIT: gevonden! http://www.112groningen.nl/Groninge...-het-water.html ![]() Meer foto's onder de link. Last edited by MipMip : 29-01-2011 at 13:25. |
|
||||
|
||||
![]() Blijkbaar had ie toch nog niet genoeg spoilers...
|
||||
|
||||
![]() Dat kan de beste overkomen toch:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad het voorval waar ik aan moest denken. Hoef je daar alvast niet meer naar te zoeken!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De meesten wel, de beste niet! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() oww fak -.-"
ty voor de info k zoek wel ff verder:P |
|
|||
|
|||
![]() Duck, van mij staat ook te koop =)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik dacht al, hij komt bekend voor