|
|||
|
|||
Quote:
Nee ik hou het gewoon met mn 16v KR blokje. Die velgen zijn wel super vet!! Die zouden wel bruut staan onder mijn Mk1 Gr Reyn |
|
|||
|
|||
Hier nog een foto van mijn daily
Golf 3 GTI 2.0 8V (alleen die spiegels he!) |
|
||||
|
||||
Hey hey... Ik ga er van uit dat je oldskoolracers in 'sgravenpolder wel kent, daar zijn vag meetings, Tom was er laatst ook.
Ik vind de kit absoluut 100% en ik ben niet van kits... super clean en die ...wat is 160 pk of zo? die past daar prima bij!! Ik heb nu in mn cab die DX liggen, wel een bruut fijne motor hoor!! NASH
If assholes could fly, my work is an airport Last edited by NASH : 28-01-2011 at 19:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Ja Oldskool Racers die ken ik wel idd! Die hebben daar ook een pracht van een Golfje 1 staan. Ik vind de kit echt super bruut staan met mn Golfje. Straks als ie klaar is moet de motor ongeveer rond de 160 pk gaan leveren. Ben nog aant kijken voor andere nokkenassen, spagetti spruitstuk en zo! Ik heb ook nog een DX liggen, was echt een super motor, ook zo heerlijk agresief op het gas. Zijn goede blokken! Mooie cabbie heb je daar Hoeveel pk is ie? Gr Reyn |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje,
Ben vanmiddag weer bezig geweest aan mn 16 klepper, en ik heb een waterpijpje gemonteerd. Nou de vraag: Zit hij goed zo?? Wie kan me dat vertellen? En hoe zit dat nou precies met die waterpomp? Moeten daar slangen van/naar dat pijpje of niet? Gr Reyn |
|
|||
|
|||
Kom op jongens, iemand weet tog wel hoe dat hierboven hoort te zitten?
|