|
||||
|
||||
Rode (roze) striping bumpers
Hallo,
ik heb na heel wat poetsen mijn roze golf 2 weer fel rood kunnen krijgen, maar op bijvoorbeeld mijn voorbumper zit een 'rode' striping die verkleurd is naar zalm/roze. Ik heb vanalles geprobeerd om deze striping weer rood te krijgen maar het lukt totaal niet. Weet iemand wat ik kan doen om deze weer rood te krijgen? Ik wil spuiten vermijden omdat dit een heel erg minuscuul werkje word. bedankt! |
|
||||
|
||||
Probeer het is met lijnolie, daar worden de bumpers altijd weer erg mooi zwart van!
Is te koop bij de Gamma of Praxis. Succes
|
||||
|
||||
reverze wil het rood hebben, niet zwart.
sja, afplakken en dan met de spuitbus rood eroverheen is denk ik de oplossing. of een blikje rood met een kwastje
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik die biezen nog liggen.
|
|||
|
|||
kun je die biezen niet van de bumper halen, dan zijn ze eenvoudig te spuiten
|
|
||||
|
||||
zittten geklemd dus kunnen eraf.
zijn ook uit te wisselen voor chrome of blauwe
|
||||
|
||||
Quote:
Ja oke, niet helemaal goed getypet.. Maar ik bedoelde dat met lijnolie de roze striping weer rood wordt! Omdat lijnolie een doorzichtige kleur heeft, wordt het rode niet zwart ofzo. De vale bumpers worden daarintegen erg zwart!
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn wel demontabel Voor zover ik weet tenminste...
|
||||
|
||||
bedankt! ik had ook een pm gehad van iemand, en daar kost zo'n lijst 25 euro, wel veel geld voor alleen een lijstje.
Ik denk dat ik is ga proberen om het met velglint te doen, mocht dit niet lukken, dan ga ik wel overwegen om hem te vervangen. Ook snap ik de theorie van lijnolie niet? Haha. Want laat dit het alleen glimmen? bedankt! |
|
|||
|
|||
Lijn olie haalt de kleur weer op van plastic delen, net zoals de meeste vetten/olies. Lijnolie doet dit alleen wat beter dan je speciale bumper shit die je normaal koopt.
Affijn, voor rode randen heeft het niet echt effect, ik heb het geprobeerd met mijn GTI grill, maar het effect was even leuk, maal zeer snel weer weg. Ik denk persoonlijk dat dit te maken heeft met het glad zijn van de strips, en een soort lakje wat erop zit (correct me if I'm wrong...).
|
||||
|
||||
Nouja, ik zal het proberen, en we zien wel. haha.
En waar moet je dit halen? Ik hoorde bij de drogist? haha. |
|
|||
|
|||
De verfwinkel, of je lokale bouwmarkt. Kijk wel specifiek naar 'gekookte lijnolie'!