|
||||
|
||||
Quote:
ja de motor is niet standaard meer ja op de eerste foto nog wel maar dat was is 1997 dit is zo wat ik aan het blok gedaan heb. 2133cc comp 8.5 imsa-kolben en lager schalen. carrillo-rods .adu kop max bewerkt. .arp bouten .Ferrea, Supertech en kleps. cat noks 289 / 279° 255 / 238°13.25 / 11.45mm. bink lmm. holset hx 50 spec Aart Waterweg .4 inchs uitlaat. tilton clutch 7.25 3-plt .2 keer bosch 044 fuel pump. deka 80lb 840 cc motronic ecu 4bar map |
|
||||
|
||||
het word steeds gekker
ligt aan het weer buiten.. de mensen hebben te veel tijd om na te denken succes met de 2 ben benieuwd naar het eindresultaat maar zo te zien zal dit vast wel goedkomen. |
|
|||
|
|||
Quote:
oke op hoeveel zit je rond de 800pk zeker alleen de copressie is vrij hoog 8.5:1 op hoeveel vul druk draai je? de holset met een billet prop?
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
dik project, super sipke
|
|
||||
|
||||
Quote:
hoi nee 800pk dat heb ik nu niet. ik zit nu rond de 650 pk rij niet met een zo hoge vuldruk 2.1bar .en wat de holset betreft.die heb ik samen met aart samen gesteld vijf jaar geleden en zonder billet wiel. |
|
||||
|
||||
Dikke motoren...echt mooie om te zien dat je, hoe gek je daarvoor ook moet zijn, toch nog met iets origineels uit de kast kunt komen, alé garage...
Geen schrik voor grote onbalans door het gewicht op de voortrein, is toch heel wat in vergelijking met de achterkant van de wagen?! Succes ermee, kben benieuwd naar het eindresultaat!
|
|||
|
|||
brommer motor zundapp blok .... Last edited by Alberto : 17-01-2011 at 20:53. |
|
|||
|
|||
Is dit die blauwe 1 die ik vroeger (15 jaar terug) als ik van leeuwarden binnendoor ging naar kollumerzwaag altijd zag staan toen zat dat audiblok er ook in toch
hij had in ieder geval toen een radiateur zo groot als een tuinhekje Zo ja super om jhem weer eens te zien zo |
|
||||
|
||||
Dit slaat echt alles,.. geweldig!.... Zulke onderwerpen maakt de hobby nog interessanter.
|
|||
|
|||
deze ga ik zeker volgen (y)
|
|
||||
|
||||
Quote:
bedank voor de mooie Reaksies .maakt mij weer wat gemotiveerd |
|
||||
|
||||
Quote:
nike schoenen en met veel haar haha |
|
||||
|
||||
Quote:
en bloemen zeker |
|
||||
|
||||
Dik project!
|
|
|||
|
|||
filmpjes van dit beest? vet project man!
|
||||
|
||||
Quote:
zijn er wel maar zijn we nog mee bezig om het om te zetten naar digital |
|
||||
|
||||
Quote:
ja en groenten |
|
|||
|
|||
Lit sipke mar skowe, die komt der wol.
Wederom pracht project kerel Planning, dit jaar op drachten meedoen? |
|
||||
|
||||
hey Ibibi
ja is wel de bedoeling om dit jaar meer de doen in darchten . ben er vandaag maar weer even mee aan de gang geweest . |
|
||||
|
||||
Zo nu en dan duikt deze auto weer eens op op het vliegveld.
dit is de auto waarvan ik hoop dat hij elke keer aan de startlijn verschijnt.Tijdens Tijdens Explosion rijden zou geweldig zijn, en dan naast de honda van Sneaky Tuning! Ik kijk nu al weer uit naar de zomer... heerlijk!