|
|||
|
|||
RobbertMK1GTI
Hallo allemaal,
Hierbij wil ik mijzelf graag even voorstellen op het forum. Mijn naam is Robbert en ik ben sinds augustus 2009 de trotse eigenaar van een VW Golf MK1 1.8 8v GTI uit 1983. Toen ik hem kocht (bij een dealer in Almelo) was de auto al wel in redelijk goede staat, maar beetje bij beetje probeer ik hem nog verder op te knappen. Ben afgelopen jaar lid geweest van de GTI Club Holland, maar probeer nu eens via een andere manier in contact te komen met liefhebbers. Heb je me wat te vragen, doe het gerust, wellicht zien we elkaar eens op een meeting! Hier alvast wat foto's van mijn MK1
GTI Drivers Do It Faster MK1 GTI '83 1.8 8v Passat 3B Variant '98 1.8 20v Last edited by RobbertMK1GTI : 22-01-2011 at 17:48. |
|
||||
|
||||
hé robbert,
welkom hier...mooie type 1 gti heb je. alleen een klein puntje, het hemeltje moet zwart zijn.
|
||||
|
||||
Zijn er nog leden bij GCH dan?
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks voor de tip , ik heb dat idd ook al vernomen ja. Heb nu ook nog geen bekleding op de A- & B-stijlen zitten, wil dat allemaal in één keer laten doen alleen wist ik niet dat hiervoor alle ramen er uit moesten (garage bij mij in het dorp had het over 1,5 uur per raam x 4 :O, wordt zo een beetje duur).
|
|||
|
|||
Quote:
1,5 uur per raam ..... 1,5 sec zal hij bedoelen zeker voor raam zal iets langer duren , maar de 2 achterste zijn er zo uit en gaat maar om 3 ramen welkom hier trouwens , |
|
|||
|
|||
Quote:
was ooit de grootste club van Nederland in het watergekoeld Volkswagen wereldje |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep er zijn nog wel leden maar niet zoveel meer als vroeger. Volgens het laatste clubblad van 2010 zijn er 235 leden. Toen ik lid werd waren er dat 1600+ leden. |
|
||||
|
||||
Welkom hier robbert,
Mooie golf 1 heb je. Veel succes met je plannen |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties allemaal,
Volgende week zaterdag komt er als het goed is een RVS 60 mm groep A uitlaatsysteem van Powersprint onder. Dan zal ik hem gelijk even wassen en nog wat plaatjes schieten
|
||||
|
||||
Welkom!
Is die Bora ook van jou? Die ken ik wel van vele meetings. Sterker nog, je was ook bij ons op de meeting in Geleen (Custom Cars). Leuke GTI! Hoe ver wil je gaan met dat opknappen? Helemaal strippen en opnieuw opbouwen of alleen maar bijhouden?
|
|||
|
|||
Was het maar zo'n feest (A), ik ben nog student en heb nog geen geld voor een tweede auto. Ik ken de eigenaar van die Bora verder ook niet, vind het wel een mooie wagen.
Mijn Golfje is door de vorige eigenaar al goed opgeknapt, dus bijhouden, maar ik heb nog wel wat dingen op mijn lijstje en daarnaast heb ik wat aanpassingen aan het blok laten doen (is nog wel 1.8 8v DX, maar heb een 279 graden sportnokkenas, grotere gasklep van een Audi 5E, K&N inlegluchtfilter, zodat die gewoon lekker loopt ). Het interieur en het blok zou ik eventueel ook nog wel wat aan willen laten doen (weet alleen nog niet wat en heb daar nu ook geen geld voor :P). Zijn hier nog mensen met een 1.8 8v DX/K-jetronic die nog tips hebben voor aanpassingen of zeggen jullie swappen voor een 1.8t/1.8 16v :O?
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon als ik jou was lekker die motor erin laten zitten!
Tuurlijk het is best leuk om er een ander blok in te hangen maar dan moet je daar wel een budget voor hebben Trouwens een mooie GTI in een goede kleur
|
||||
|
||||
Mooi gti tje heb je daar
|
|
||||
|
||||
Welkom en mooie GTI.
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
welkom leuk golfie.. veel plezier ermee en wat er al gezegt werd wel ff een zwart hemeltje in laten zetten
|
|
||||
|
||||
Wat betreft de DX, scherpe nok erin en wat andere kleine aanpassingen en hij loopt al wat fijner.
En ik zou die Lenso's vlot lozen, dat doet een beetje afbraak aan zo'n mooie GTI !!! Oh ja.....welkom !!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ook nog een student en heb naast mijn GTI ook nog een MK4 uit 2003. Het kan wel, maar je moet het ook wel willen he Wat je met niet drinken en niet roken toch allemaal kunt besparen
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, ja idd. Maar roken doe ik niet en drinken is eigenlijk ook te verwaarlozen als ik naar vrienden kijk (A). Maar je hebt een punt, gewoon even op rantsoen en dan kan er wel weer wat van af
|
||||
|
||||
Robbert strakke nette Mk1 heb je!
was gezellig op Volksdub he. |