|
|||
|
|||
Even voorstellen en wat vragen Golf V
Hallo,
Ik heb 2 vragen met betrekking tot een Golf V. Ik heb een Golf V 1.4l gekocht met nog maar 30.000 op de teller. Ik weet, 1.4 is niet erg snel maar het is een fantastische auto. Nu wil ik er 18 inch velgen opzetten met de volgende gegevens: - Breedte: 8.0 J - Inch: 18 - Steek: 5x100;5x112 - ET: 42 De auto is verder geheel origineel. Verder heb ik nog een vraag: Weet er iemand een leuke einddemper om erop te knallen? Ik hoop dat er iemand reageert. |
|
||||
|
||||
welkom,
heb je topic even verplaatst. -velgen passen er gewoon onder. -zou zeggen doe even wat ideeen op in dit topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42974
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor je reactie. Weet er iemand nog een leuke einddemper voor een Golf V?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon de originele laten zitten en vooral niet zo'n jappaner blerpijp kopen....
|
||||
|
||||
idd, verlagen en setje met 8,5j et 45 erop knallen..
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Ik heb besloten geen andere demper er op te monteren, alleen velgen. Als je er 17 of 18 inch velgen onderzet is het zeker noodzakelijk om te verlagen zo'n 30 a 40mm? Anders lijkt het zeker net een duikboot? Dat vroeg ik me net nog af.
|