|
|||
|
|||
Fitting koplampen 86c
Ik heb een set mooie koplampen gezien voor mijn polo 86c, ik belde even voor navraag van de fitting, kreeg een onduidelijk antwoord: hij ging uit van een H1.
Ik heb een tijd terug xenon aangeschaft en ik heb zelf een H4 fitting. Heeft iemand ervaring met deze koplampen(cargoods), weet niet of ik de site hier neer mag zetten.. En kan iemand mij dan vertellen welke fitting het wel is? |
|
||||
|
||||
een 86c is geen 6n, topic even verplaatst
|
|||
|
|||
Sorry, wist zo snel even niet waar ik het moest plaatsen, bedankt voor de verplaasting
|
|
||||
|
||||
bouwjaar? bij 1990-1994 (rechthoekige koplampen) moet er H4 in. Wanneer je In.Pro. lampen op t oog hebt: H7 en H3 (dit zijn dubbele lampen met led stadslicht)
Bij polo 2 (1990 en eerder) is zowel R2(bolletje) als H4 geleverd, afhankelijk van het bouwjaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Het is de rechthoekige, 1994. Ik weet dat er H4 in moet, maar ik heb idd de In.Pro lampen op t oog.. dan zou ik dus ook nieuwe h7/h3 verlichting aan moeten schaffen? |
|
||||
|
||||
daar moeten h7 en h3 pitjes in. en ik geef je de tip om de bevestigingspunten (van de lamp zelf, en de hele schacht hoe ze aan de lamp vast zitten) op voorrand al met permanent repair vol te smeren. Die punten scheuren namelijk graag. Ik heb mijn oude in.pro. verkocht met die dingen eerst te moeten repareren, want ze waren beiden gescheurt. Om dat dus te voorkomen moet je ze volsmeren met permanent repair.
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor je tip, zal het zeker doen dan
|
|
|||
|
|||
Ik zal je 1 goede tip geven,niet aan beginnen die lampen.
Voor je het weet zitten ze vol vocht of wat Rutger aangeeft.
|
||||
|
||||
ook vocht ja, de mijne waren compleet afgekit, en nog kwamen ze vol vocht.
Zijn echt geen goeie lampen, en mooi is anders.