|
|||
|
|||
rand om tellerbak Golf 2 US
Ik ben op zoek naar een goede rand om de tellerbak van een US Golf 2. Van een euro golf 2 past niet. Moet uiteraard wel in goede staat zijn.
|
|
|||
|
|||
welke rand is anders ? |
|
|||
|
|||
Ik bedoel de rand die als ook om de radio etc heen zit Zit bij een euro golf er vast in geschroeft bij een US zit die er in geklikt.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ja klopt die bedoel ik! Heb alleen op die site gekeken, maar snap dr niet veel van. Wie heeft een beetje verstand van engels en wil dat voor mij bestellen? Uiteraard maak ik dan gelijk geld voor onderdelen over en wat extra voor de moeite PM eventueel maar.
|
|
||||
|
||||
Heb je geen paypal account?
|
|||
|
|||
Nee helaas, daarom vroeg ik ook als iemand dat voor mij wil doen die dat wel heeft. Uiteraard wel tegen een vergoeding
|
|
||||
|
||||
Moest 't nou met iemand anders niet lukken, stuur je me maar effe 'n PB, doen we 't via mijn paypal.
|
||||
|
||||
let er wel op dat de engelse andersom zit tegenover de europese.
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben het framepje wat ongelukkig neergelegd voor de foto, maar het is geen Engelse die ze afbeelden.
|
||||
|
||||
Nu ik beter kijk is dit inderdaad de goede.
|
|||
|
|||
Quote:
dat zou helemaal super zijn! wacht nog ff een paar dagen af, heb ik dan geen reactie hoor je het van me |