#1
|
|||
|
|||
bedrading brandstofpomp relais golf mk1 GTI oud type zekeringkast
ik ben er uit wat de problemen waren met mijn bedrading zekeringkast helemaal verrot dus en nieuwe op de kop weten te tikken maar ze hebben ook alle relais die kapot waren gewoon omgeleid dus rechtstreeks aangesloten.
nu zit ik nog met 1 probleempje het kleine draadboompje van de stekker voor in de zekeringkast op plaats (L) naar het brandstofpomp relais (ook een nieuwe) welke draad op welke positie er zat er ook 1 los tussen met tape dat was een dikke bruine. *een zwarte draad en daar zit een geel/rode draad bij verbonden *een dunne bruine draad *een dunne zwart/rode draad *een dikke bruine draad zat er los tussen getaped nu komen de vragen ik heb nu een aansluiting leeg bij de stekker op het relais en op de stekker voor positie (L) wat ik kan zien is dat de dikke bruine draad op de stekker positie (L) heeft gezeten moet deze dan rechtstreeks naar de stekker op het relais of moet de bruine bv op het chassie aangesloten worden want dan kan het zijn dat de geel/rode op de stekker van het relais thuis hoort ipv bij de zwarte verbonden. wie kan mij hiermee helpen gr henri |
#2
|
||||
|
||||
uit welk jaar is deze auto?
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
het is een golf 1600 GTI bj 1982 met het oude type zekeringkast |
#4
|
|||
|
|||
ik heb er net mn nieuwe zekeringkast in gezet en het lijkt dat niet alle problemen weg zijn maar ik ga dadelijk ff een startbooster halen en dan even kijken wat er allemaal loos is het is hoofdzakelijk de verlichting.
als iemand toevallig tijd heeft om te kijken hoe het zit met het draadboompje van de brandstofpomp dan is dat mischien ook nog op te lossen er is hier vast wel iemand met een gti met oud type zekeringkast gr henri |