|
||||
|
||||
Quote:
Poeh ja.... Ik hoop dat ik het allemaal ga redden! Het mooiste is als hij voor Budel 2011 (juni) af is natuurlijk Maar denk toch dat het wat later wordt
|
||||
|
||||
Net het hele project bekeken
Gaaf om te zien dat je grotendeels alles zelf doet, respect
|
||||
|
||||
Tyres came in today!
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn deze voor je fiets.....
|
||||
|
||||
Bandjes er vanavond direct maar om laten leggen
Super blij mee! (En ja, ze zijn smering en nee; ik heb geen driewieler )
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Echt mooi hoor!
Goed bezig. |
|
||||
|
||||
Nice! Welke maat heb je om de voorste wielen liggen nu?
|
||||
|
||||
Quote:
155/60/15 Nankang Om een 5.5J velg Ben erg tevreden over hoe het er uit ziet
|
||||
|
||||
Mooie wielen! Maar je banden meneer mag wel wat netter werken voortaan
|
||||
|
||||
Quote:
Explain?
|
||||
|
||||
Twee van de drie wielen in beeld zitten de balansstippen vrijwel 180 graden verkeerd. Gele stip hoort bij ventiel.
|
||||
|
||||
Quote:
De banden zijn bij 3 van de 4 verdraaid toen deze op de balanceermachine waren geweest omdat het zwaartepunt precies aan de andere kant zat. Dit om te voorkomen dat er te veel lood op geslagen moest worden. Waarschijnlijk zit er ook nogal wat onbalans in de velgen zelf (repro's). Er zit nu tussen de 0 en 5 gram onbalans in, daar kan ik wel mee leven
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zit er idd lekker strak op! Wist niet dat Nankang die maat leverde, heb ze zelf ook op de kever vooraan.
|
||||
|
||||
Zatedag naar het KWF geweest!
score: Originele deurrubbers Deurgreepbevestigingvooraandebinnekantvandedeurdin getje Kofferkleprubber Assteunen, omdat ik nog niet levensmoe ben En nog wat kleine meuk
|
|||
|
|||
Leuke score!
|
||||
|
||||
Kleine vooruitgang geboekt deze week!
Wielen aan de voorkant zitten er onder Stuustangen ingekort en alles weer netjes in de verf gezet! Result: En ik wacht nog steeds op m'n velgadapters die ik 1,5 week geleden besteld heb Dan kan ik nml. ook mijn achterwielen er onder zetten
|
||||
|
||||
Dat ziet er rete strak uit!
Ben benieuwd als de achterwielen er ook op zitten!
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Ja ik ook wel, maar dat wil nog niet echt vlotten. Ik had eerst adapters besteld bij www.luchtgekoeldewebwinkel.nl. Dat doe ik dus ook nooit weer! wat een snert webwinkel. Heb een week gewacht op levering, maar er kwam niks opdagen. Vervolgens een mail gestuurd of ze mijn bestelling wel goed hadden ontvangen of dat het al verstuurd was; Nou meneer, we hebben wel een betaling ontvangen van XX euro, maar geen bestelling wtf! Zo kan ik ook wel geld verdienen Toen via de mail de bestelling maar doorgegeven. Een reactie terug met de mededeling dat het 14 dagen ging duren; geen probleem, ik wacht wel. Een dag later weer een email met de mededeling dat ze de adapters niet konden leveren Waarom zetten ze het artikel dan in vredesnaam in de catalogus?? En nu wacht ik al 3 dagen op het geld dat terug geboekt moet worden naar mijn rekening Gelukkig via marktplaats een setje adapters kunnen scoren Toevallig precies dezelfde als die ik had "besteld" Leuk, die webwinkels
|
||||
|
||||
Koplamp units in elkaar
Heb van 4 units weer 2 nette gemaakt Kwam er dus achter dat nieuwe reflectors niet in oude behuizingen met oude chroomringen past En aangezien mijn oude reflectoren (of hoe heten die glimmende dingen? ) aan het afbladeren waren, moesten hier andere in. Ik had nog een setje liggen van '65 oid. en daar waren ze nog goed van De boel maar even aangepast (k#t werk ) Niet perfect, maar zeker goed genoeg