|
||||
|
||||
doet toch stiekum wel zeer zeker ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb ze ook gezien bij volksrepairs vanmiddag dus ook daar zijn er nog |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die kunstof schermen, Zat te denken aan wat goedkopers Of heb je wat anders gezien? |
|
||||
|
||||
Quote:
stonden stalen exemplaren in de tweedehands schuur die volgens mij nog netjes waren hoor...volgens mij hebben ze wat aanvulling gehad... |
|
||||
|
||||
het leven is hard!!!
Quote:
het leven is hard :o ................... komt goed!!! Greetz mycha |
|
|||
|
|||
rechter Achterscherm Ponton
Heeft iemand nog een harde schermpie liggen voor mij ?
voor de nieuwe model type 3... |
|
||||
|
||||
scherm?
Quote:
Voor of achter? ponton of tl/variant? Mycha |
|
||||
|
||||
Quote:
mycha wake up rechtsachter voor nieuw model ponton staat er boven ff kijken bij www.hbvankranen.nl ik weet dat hij ze heeft iig staan ze er niet bij dan gewoon ff bellen.... en misschien weet mycha wel of de boxer ze ook nog heeft |
|
||||
|
||||
Schermen!!!
Quote:
Het is weekend.........was inderdaad niet echt wakker, hahah :o Ik heb ff gechekt bij de BoXer maar alleen variant/tl jong? nog wel oude schermen ponton? Greetz Mycha |
|
||||
|
||||
okee,
kokertjes mycha!!!! die wil ik wel.... en porsch remmetjes met bijbehorende arm zodat ron die er onder kan gooien voor me... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ja......wensen genoeg, Je hebt mijn lijst ontvangen Ik heb nog porsche remmen!!! :biggrin: 944 type2 erg leuk voor een type3! Greetz mycha |
|
||||
|
||||
Hey, en de Pon16Vton dan, die moet ook nog remmen
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb ik wel weer een oplossing voor Stijntje ... Dit zijn de remmen onder Ries z'n type3 (ik zal het P woord maar niet noemen,remklauw spreekt voor zichzelf ) |
|
||||
|
||||
Kost niks zeker Mijn budget is al redelijk vermoord
|
||||
|
||||
Quote:
Budgetten zijn er om te overschrijden.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
|