|
||||
|
||||
(2010)Auto gestolen (2011)Uitlaat op marktplaats
Hallo Forummers,
Me auto is gestolen in augustus 2010 niets van gehoord of gezien. Tot Januari 2011 toen zag ik me dubbele achterpijp op marktplaats op de auto van een (vriend). Wie denkt wat ik het beste kan doen? En wat zijn me rechten? |
|
||||
|
||||
Dat is zwaar klote zeg
Naar de politie gaan denk ik en die zullen je hopelijk verder helpen. Succes!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je al eens aan je vriend gevraagd van waar hij die uitlaat heeft? |
|
||||
|
||||
Quote:
Loop je dan misschien niet het risico dat de uitlaat de volgende dag "Mysterieus" verdwijnt? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat zou ik zo denken. |
|
||||
|
||||
nee ik zie het sinds gister ik heb hem nog niet gesproken maar hij gaat het niet toegeven.
De motor was pas gereviseerd en dat wist hij en misschien 2 weken nadat ik klaar was met de auto was die gestolen. Hij wist ervan misschien laten stelen door zijn maatjes of zelf. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad daar ben ik ook bang voor ik heb de foto's opgeslagen op marktplaats als bewijs maar kan ik er wat mee?? |
|
||||
|
||||
Was het dan een speciale uitlaat of 1 die je op elke hoek van de straat kan kopen? Ik kan me namelijk niet voorstellen als ik een aparte uitlaat had en mijn auto word gejat en een poosje later rijd een kameraad van mij met mijn uitlaat, ik bedoel meer van dan vraag je toch problemen. Jouw vriend dan hè.
|
||||
|
||||
Fijne vrienden heb je dan trouwens.
|
|||
|
|||
zou het geen vriend noemen...
|
|
||||
|
||||
Wazig verhaal...
|
||||
|
||||
Politie zou ik zeker inseinen, al is het om je verzekering op de hoogte te brengen dat je je auto heb gevonden.....
Daarna zou ik zeker verhaal gaan halen bij die vriend van je en uit zien te vogelen of het idd jou uitlaat is die hij heeft. (desnoods met politie..?) Succes.
|
|||
|
|||
dubbele pijp kut!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heeft de TS hier nou aan??