|
|||
|
|||
renault stalen velgen! 16 inch 4x100. (nu voorbeeld foto!)
hee hallo!!
hierbij verkoop ik mijn setje stalen velgen zonder banden. het gaat om een set van renault! de maten zijn 4x 6,5j 16 inch et 49!! dus ideaal om te verbreden of om echt heel laag te gaan met grote stalen velgen. zijn gewoon in orginele nette staat!! mijn vraagprijs....... 125 euro. ik hoor het wel! groetjes!! Last edited by jo_vr6 : 10-01-2011 at 20:45. |
|
|||
|
|||
Waar op te halen?
1ste optie graag...
|
|||
|
|||
in mijdrecht! ligt vlakbij vinkeveen langs de a2! (midden van het land)
magik17 heeft de 1ste optie! en een pb gestuurd naar je! Last edited by jo_vr6 : 03-01-2011 at 21:03. |
|
||||
|
||||
Je hebt PB
|
||||
|
||||
Geen et50?
En heb je naafgat aangepast? Is 60,1mm bij Renault.
|
||||
|
||||
Quote:
Aangepast in de zin van... is toch staal? Kan je niks aan doen |
|
||||
|
||||
Sommige mensen moet je ook alles met de bek zeggen
Heb zelf deze velgen ook al eens verkocht en aangepast. Je kunt nl ringen kopen, ja ze zijn er van kunststof...............en ze zijn er in metaal. Naafgat van Renault is 60,1mm en ik bedoel met aanpassen; een ring plaatsen.
|
||||
|
||||
Bij stalen velgen kun je naar mijn weten geen centreerringen plaatsen.
|
||||
|
||||
En waarom niet?
Zijn speciale ringen voor.
|
||||
|
||||
Zou niet weten waarom, had alleen er ooit iets over gelezen/gehoord.
Daarom zei ik ook naar mijn weten.
|
||||
|
||||
Bestaat niet aangezien niet 1 fabrikant universele stalen wielen produceert.
Dit is altijd pasklaar per auto. Zelf een ring ertussen zetten (zolang het maar geen kunststof is) kan volgens mij wel. Maar het is wel gebeun natuurlijk |
|
|||
|
|||
ik heb deze ook onder de mkIII zitten, achter 20mm spacer er tussen en V-Maxx zet op het einde laag is kees.
|
|
|||
|
|||
et waarde is gewoon 49! staat in de velg!!
en het naafgat heb ik niks aan veranderd! de velgen zijn gewoon orgineel renault! dus niks aan gedaan maar gewoon zoals er ook in mijn eerste adv. staat orgineel! @ larsv5 je hebt pb terug! dus nogsteeds bij mij in me schuur!! groetjes! |
|
|||
|
|||
upje!!
|
|
|||
|
|||
en weer even een upje!!
bieden mag altijd he! |
|
|||
|
|||
hoi heb je ook foto's van de velgen heb er wel heel erg belang bij
grtzz daniel |
|
|||
|
|||
hee daniel ik heb op dit moment geen foto.
maar heb wel een voorbeeld foto! dit zijn nammelijk precies dezelfde velgen! dus ook renault! en als je toch een foto van de velgen zelf wil laat het me dan maar weten! het enige verschil is dat die van mij gewoon orgineel zwart zijn! Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Jo, wil je jouw postbakje leegmaken? Wil je een PB sturen...
|
|
|||
|
|||
je hebt een pb
|
|
|||
|
|||
wil ze nog wel hebben laat maar weten hoe en waar