|
|||
|
|||
golf mkII mat blauw of mat zwarte BBS
mensnen
tis weer zover de golf gaat verkocht worden ik wil trug GTi rijden 8v of 16kleppen ofwel G power ik zal nog even paar fotokes laten zien van hoe ze der bij staat hij is van 28/11/1990 bena 20jaar 163548km gedaan op 20 jaar dus neemt nu een 8000per jaar oja en er zit een 1.8 cab in en oke aan elke auto van 20jaar is wel iets rijd nog lekker 5de versnelling is zo eco anten onbreekt moet nog een nieuwe op hij krijgt nog zijn onderhoud of ja ik moet hem dat nog geven filter enzo heb ik al klaar liggen maar voor de rest super leuk om te rijden maar eens GTi altijd ik weet het niet maar is niet spees genoeg ik denk als ik 2000€ vraag de prijs niet te is voor een leuk golfke 2 leuk bod mag altijd groetjes Last edited by mk1 GTi cabrio : 27-08-2010 at 00:07. |
|
|||
|
|||
nog eens omhoog met de golf
maar de golf heeft nieuwe olie+filter, en de co gaan ze nog na kijken daar heb ik zelf geen matriaal voor voor de rest prijs is bespreekbaar geen probleem groetjes |
|
|||
|
|||
nog eens een upke
groetjes |
|
||||
|
||||
Zijn de velgen ook los te koop?
|
|
|||
|
|||
meschien wel ja,intressen?
groetjes |
|
|||
|
|||
en nog een paar foto's
nog een paar in wintermodus en juist gewassen al het zout der al moterruim en nog een paar leuke van de zomermodus groetjes |
|
|||
|
|||
eventueel tekoop
jetta front en smalle bumpers groetjes |
|
|||
|
|||
hallo,
dit zijn nog een paar foto's van deze morgen groetjes |