|
|||
|
|||
Quote:
Wat bedoel je juist met getaxeerd? Ik heb deze gewoon zelf opgemaakt met men vader, en de spuitwerken enzo die heb ik allemaal in het zwart gedaan. maar nu mijn vader kent die spuiter al 15 jaar. en per geluk heeft mijn verzekering juist deze gekozen voor bestek te laten opmaken. die zal me wel een handje helpen hoop ik.
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo stijn, wat zit er nog allemaal op dit casco van je? En wat is je richtprijs dan ongeveer? ja dit lijkt me wel misschien interessant. Maar dan heb ik nog 1 vraagje voor je. ik HAD zo van die heldere lichten achterin men golfje. maar bestaan deze soort lampen ook voor de kleine achterlichten? of ga ik de originele dan gewoon rood moeten gaan spuiten ofzo? Bedankt voor je snelle reactie! =)
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dit vond ik dan nog ook het ergste, hij had nog niet eens een barstje in zijn bumper! begint die tegen de politie heel ondschuldig te doen. omdat hij ouder was als mij. Maarja de flikken trokken geen partij wantja als je mijn schade zag en zijn schade. ja zijn voorwielen raakten de grond niet meer. zijn bumper stond bovenop mijn achterste bumpe. moet je niet vragen wat een leeghoofd dit was, hij had volgens mij nog niet eens zijn voet op de rempedaal!
|
||||
|
||||
Hij staat hier http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79326
|
|||
|
|||
Quote:
En wat voor motor zat hier in? zijn deze cardanassen en ophanging en dergelijke dezelfde als in mijn diesel? ik wil je 300€ geven. mvg
|
|||
|
|||
iemand betere oplossing? bedankt voor de hulp allemaal! mvg
|
||||
|
||||
Taxeren is eigenlijk het op papier laten vastleggen van de waarde van de auto, zodat je bij schade niet de dagwaarde krijgt uitgekeerd maar wat de auto eigenlijk echt waard is.
Hier staat er al meer over: http://www.pandertax.nl/Taxatie.htm |
|
|||
|
|||
Hmm maar ik denk dat dat wat jij zegt alleen geldt voor nederland.
of zit ik verkeerd? want hier heb ik nog niet van zoiets gehoort. mvg kevin