|
||||
|
||||
Golf mk1 R32
of hij eerder is gepost kon ik zo snel niet vinden,als het wel zo is mijn excuses,maar dit is een knap staaltje verbouwen:
http://www.stanceworks.com/forums/s...ead.php?t=11983 |
|
|||
|
|||
Nice
|
||||
|
||||
ja hgij staat hier al eens op maar zeker een dikke bak!
|
|
||||
|
||||
wat een project
ziet er goed uit
|
|||
|
|||
net werk alleen vraag ik me af of het echt nodig is, om de gehele bodem uit de mk te flexen, en compleet om te lassen. dit kan zeker anders!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kwestie van smaak en manier van aanpak, als je echt alles zo goed mogelijk wilt maken waarom dan niet alles uitslijpen en overlassen origineler kan het niet toch?!
|
||||
|
||||
ben benieuwd wat ze daar hier bij de rdw van zouden zeggen.
jammer dat het project nog niet klaar is. ben benieuwd hoe het eind resultaat is, vooral het dachboard. |
|
|||
|
|||
dit is gewoon ziek wat die mannen doen ik droom er ook van om en mk1 4X4 te hebben maar als ik dit zie niet te doen
|
|
||||
|
||||
Dit is pas echt ombouwen, sjezus wat een werk.
Respect voor deze lui, begin er maar eens aan, ook benieuwd naar eindresultaat en prestaties. |
|
|||
|
|||
zoooooooooooooooooooooooo die gasten hebben een paar miljoen gewonnen ooit en weten niet waar ze met hun geld en tijd heen moeten hahaha
geweldig wat een project |
|
|||
|
|||
Haha dan heb je wel lef om je gehele auto uit elkaar te zagen en er vervolgens misschien 300 mee te rijden.
|
||||
|
||||
wow wat een werk petje af !
|
|
||||
|
||||
dikke respect voor deze gasten.
|
|
||||
|
||||
super project!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gewoon werelds..dit laat zien dat alles mogelijk is.
Twee turbo,s pfff stickers NASA??
|
|||
|
|||
vakwerk,
|
|
|||
|
|||
nice !