|
||||
|
||||
Proper werk.
|
||||
|
||||
Super! Ik ben benieuwd naar de verdere opbouw. Succes
|
||||
|
||||
dash
Vandaag het Dashboard er maar eens in gezet
weer een stap verder richting het starten. verder update volgt gr Peter |
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
||||
|
||||
De Max!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Ik zou PON even bellen dat je nieuwe fotoos hebt voor de promotie folder van de Golf 1...
Heel mooi werk, zo zou ik het ook doen... Is dat wat een Golf 1 GTI origineel als dashboard heeft met die rode randen? super mooi! Waarom heeft Golf 2 alleen maar een lullig embleempje?? |
|
|||
|
|||
Even de lekenvraag: wat bedoel je met in de RX gezet?
|
|
|||
|
|||
supermooi die GTI's in het rood
|
|
|||
|
|||
prachtig man, zeer mooie gti, zolas hij eigenlijk hoort te zijn, ik houd er wel van lekker origineel.
Groet Ron |
|
||||
|
||||
als je dan toch je daschboard met een rood lijntje voorzien hebt moet je wel even de 2 luchtroostertjes links en rechts erbij doen. (is origineel ook zo namelijk)
|
|
||||
|
||||
Rx is van caprotech in zit in zweelo
verf op lijnolie basis, speciaal geschikt voor de bodem van een auto, kun je gewoon aanbrengen met de kwast en trekt helemaal glad de roostertjes ook van een rood randje voorzien vind ik een beetje.......sjonnie maar het is wel origineel, dat klopt maar er waren in de jaren 80 wel meer dingen origineel, die ik nu echt niet mooi vind., zoals alles meespuiten bij de pirelli bijvoorbeeld. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja woonde idd in spanje. Ritje naar NL was echt leuk, zeker omdat de gehele auto uit elkaar had gelegen en er zich geen enkel probleem heeft voorgedaan tijdens 18uur rijden naar NL. Auto staat hier droog gestald en heeft nog nooit pekel gezien. Je maakt jou gti beter dan nieuw, echt super werk. Sommige dingen had ik beter kunnen doen als ik jou zo zie, zoals de onderdelen laten verzinken. Laswerk had ik eigenlijk niet aan de carroserie wel aan de achterklep. Dat rode randje om het dashboard is wel mooi, maar die had alleen de golf gti uit 1980 of 1981. Een '83 er gti had dat niet, maar lekker belangrijk als jij het maar mooi vind. Ik heb een volledig RVS uitlaat systeem incl. spruitstuk, heb het orginele systeem ook liggen maar dit klinkt zo lekker...... Keep up the good work! Grtn yal |
|
|||
|
|||
Quote:
super mooi gedaan en zo mooi origineel gehouden! ik heb een vraagje heb je misschien wat foto's van de stikkers op je gti? mijn auto is ook een keertje onderhanden genomen en ik mis alle stikkers en op welke plek ze moeten. bv de stikkers die in de portier staan en op de achterklep enz.
|
||||
|
||||
Goed bezig
Maar waar heb jij die mooie automatten vandaan?
|
|||
|
|||
waw,wou dat ik ook al zo ver stond !
|
|
||||
|
||||
Quote:
www.justcarpets.nl logo's kun je zelf downloaden en er bij doen |
|
||||
|
||||
remmen ontluchtten
vandaag maar ff de remmen ontlucht.
best veel werk, als er nog geen remvloeistof ergens in zit maar alles is op druk, met de hulp van een rem ontluchtings potje nu nog het brandstof gedeelte klaar maken, eerst nog een slang bestellen tussen de accumulator en brandstofpomp, die is natuurlijk toch lek maar nog wel nieuw te krijgen bij classic parts gelukkig |
|
||||
|
||||
Ziet er top uit Peter!
Maar dat weet je zelf ook wel! p.s. Duits kenteken??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Auto wordt ook top, en dat weet ik stiekem ook wel Ik woon in Duitsland., vandaar Vandaag een plaatje gemonteerd, die mijn schoonvader voor mij heeft gemaakt Morgen de motor aan de loop maken. |
|
||||
|
||||
petje af!!! zeer netjes gedaan en een leuk plaatje indd
|