|
||||
|
||||
ook nog foto's gevonden van mijn rallye mag er denk ik ook wel bij.
|
||||
|
||||
hoi
zijn er site's of dergelijke waar je veel info vind rond en omtrent enkel rallye's? Een makker van me heeft een rallye kunnen overkopen van een oud stel met 82.000km en zoeken wat info erover enzo altijd leuk. tis een volledige origineele in rood el ramen en geen schuifdak? alle rallye hebben hier precies een schuifdak?
|
||||
|
||||
Ik denk dat je inmiddels hier het meeste kunt vinden en anders op rallye-golf.info. Het feit dat er geen schuifdak in zit kan er op duiden dat het een auto uit zuid-europa is.
|
||||
|
||||
Quote:
het is een 100% Belgische wagen is hier in de buurt bij een vw garage aangekocht geweest in den tijd is van 89
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is toch wel dé omgeving waar de Rallye het beste in past. Helemaal top zo met die mooie Rallye in de bagger!
|
||||
|
||||
Idd! Alleen moet de rallye dan ook wel vies zijn, dan is ie écht in z'n element
Mooie auto btw!
|
||||
|
||||
zie ze liever toch proper tot in de details
ze bestaan dan toch rallye's zonder schuifdak eindelijk 1tje gevonden
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor zeker niet alle Rallye's hier hebben een schuifdak, ik heb een originele Franse Rallye zonder schuifdak met gele lampen.
|
||||
|
||||
Hier nog een fotootje gevonden van vw blasen in luckau 2004 waar ik toen ben geweest.
Grtjs piet |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier nog een paar uit Oostenrijk bij de Wörtherseetour 2006 , 2007 , 2008
|
|
||||
|
||||
Hier nog een paar.
Dit was het weer ff. Grtjs Piet |
|
|||
|
|||
Nice
Groeten Rene |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit hok kwam ik tegen in Blanes Spanje in 2010! Was niet meer in zo'n beste staat
Hierbij mijn bijdrage: Groeten
|
|||
|
|||
vindt de rallye in dit bericht ook wel netjes
http://www.vau-max.de/autoderwoche/...o-power/id=1800 |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Erg mooie en originele Golf Rallye
alleen jammer van die heldere achterlichten,maar dat is smaak en electrisch schuifdak... weet eerlijk gezegd niet of dit origineel is geleverd op een Golf Rallye?of dat deze eigenaar het later heeft ingebouwd |
|
|||
|
|||
Dat schuifdak is normaal bij mij weten origineel , bij de laatste golf rallye's die gemaakt zijn geweest stond een elektrisch schuifdak in.
|
|
|||
|
|||
|